Pistolen Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan Tja, har varit intresserad av poker ett tag och läst här en del även kollat YouTube. Nu har jag bestämt mig för att bli en duktig spelare! Har spelat i ungefär 2 veckor nu och tänkte att jag skulle posta här dels för att visa hur det går för mig och att det hade varit kul med lite hjälp vad som är viktigast att lära sig och kanske lite hand diskussioner osv! 4 Citera
Pistolen Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan 4 minuter sedan, säger HampusGabriel : GL! Tack! Läst hela din dagbok, blev inspirerad! 1 Citera
Pistolen Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan Roasta mig gärna om jag spelar som en sopa, gick dåligt och spelade säkert ganska dåligt idag. Märkte nu när jag kolla igenom lite händer att jag försöker bluffa samma person alla gångerna😂 blev lite små tilt denna session när det var flera som limpade IMG_0712.mov Citera
Zanka Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan GL! Först och främst, spela på SVS borden hellre än den globala euro-poolen. Sen blir man ju glad när man ser att du verkar ha aggression som default, många är allens för passiva i början. Med det sagt har du har mkt framför dig om du vill bli en stabilt plussande spelare. Skulle rekommendera att du först och främst skaffar dig ett program där du kan analysera ditt spel. Holdem manager eller Pokertracker tex (hand2note är bäst men kostar rätt mkt för en nybörjare). Löser du det kan du börja posta din statistik här så kan vi kolla på ditt spel den vägen. Citera
Zanka Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan Tycker ingen av händerna är megaslakt men det finns mycket att säga om samtliga. Nästa gång du postar händer så kan du gå igenom ditt resonemang, motivera Varför du tar x beslut. Vad vill du uppnå och hur tror du att din motståndare kommer reagera. Citera
Pistolen Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 1 timme sedan, säger Zanka : Tycker ingen av händerna är megaslakt men det finns mycket att säga om samtliga. Nästa gång du postar händer så kan du gå igenom ditt resonemang, motivera Varför du tar x beslut. Vad vill du uppnå och hur tror du att din motståndare kommer reagera. Yes det ska jag göra, kollade på H2N förut, kommer skaffa det. Citera
Pistolen Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 2 timmar sedan, säger Zanka : GL! Först och främst, spela på SVS borden hellre än den globala euro-poolen. Sen blir man ju glad när man ser att du verkar ha aggression som default, många är allens för passiva i början. Med det sagt har du har mkt framför dig om du vill bli en stabilt plussande spelare. Skulle rekommendera att du först och främst skaffar dig ett program där du kan analysera ditt spel. Holdem manager eller Pokertracker tex (hand2note är bäst men kostar rätt mkt för en nybörjare). Löser du det kan du börja posta din statistik här så kan vi kolla på ditt spel den vägen. Varför svs poolen? Har spelat lite där bara men alla var aggressiva. Paf har bara verkat lättare än sålänge. Men som sagt har inte spelat så mycket än. Citera
Recommended Posts