TjockisBagarn Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 mehmut och mashmud och deras mörkhyadebarn ^^ kunde bara inte hålla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nisse hult Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Varför tillåter dom stringbets? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 JÄkligt bra Heads-Up tycker jag! Blev mycket imponerad över Temp faktiskt. Tyckte han spelade riktigt bra poker där, särskilt HU. Han borde helt klart ha vunnit i mina ögon... Aja, kul avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Varför tillåter dom stringbets? Jag undrar om det kan vara så att de kastar in ante och blinds först, innan de höjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Vilka cash-games spelar Tuan Lee? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Tuan Lee måste vara den tursammaste transan på hela touren. Omöjligt att slå någon med så mycket tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuperAnton Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Jo.. temp vart man ruskigt impad av. Mycket fint spel. nisse: den kommentaren var dagens.. hah, du satt säkert där hemma o klagade högljutt på stringbetarna, hihi ja jösses Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
richardd Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Herregud bara jag som tycker att tuan lee spelade dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Herregud bara jag som tycker att tuan lee spelade dåligt? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Von oben Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Jag håller med-tycker att Temp spelade riktigt bra. Lee hade extremt mycket flyt,men det måste man å andra sidan ha om man skall vinna. Synd på Skägget.Lysande pokerface,och hade bara KK hållit så hade han haft stor chans att vinna. Otroligt många sanslösa utdragningar det varit det sista.Erick Brenes och nu Lee. Trodde bara Brenes var en "vanlig" internet kvalificerad-men uppenbarligen flera i den familjen som kan spela poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nisse hult Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 nisse: den kommentaren var dagens.. hah, du satt säkert där hemma o klagade högljutt på stringbetarna, hihi ja jösses Nej men jag blev irriterad. Att Lee satt och fipplade med markerna fram och tillbaka var ju på gränsen men när han ställde fram stapel efter stapel blev det ju bara för mycket. Klockren stringbet. Har sett detta innan också på wpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Jag håller med-tycker att Temp spelade riktigt bra.Lee hade extremt mycket flyt,men det måste man å andra sidan ha om man skall vinna. Synd på Skägget.Lysande pokerface,och hade bara KK hållit så hade han haft stor chans att vinna. Otroligt många sanslösa utdragningar det varit det sista.Erick Brenes och nu Lee. Trodde bara Brenes var en "vanlig" internet kvalificerad-men uppenbarligen flera i den familjen som kan spela poker. Brenes har spelat WSOP i 20+ år typ.. Förövrigt tyckte jag Temp var sådär, när han turnade färg i klöver mot tuan lee var det ju inte uppenbart att han hade färgen.. lutade sig tillbaka, började klia sig på hakan, suckade jättehögt.. satt och smålog i typ 3 minuter innan han bettade, skönt att tuan muckade handen blixtsnabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Matusow, dryg jävel. "Jag är bästa spelaren i världen" enl. han själv, haha kul. tyckte han sög rätt hårt, visserligen såg man tilten lysa i ögonen på han hela avsnittet men ändå, fyfan vilken jävla idiot. Möjligtvis kanske inte _den bästa_ i världen men enligt mig utan tvekan top 10. Titta på hans resultat i WSOP main event senaste åren och det faktum att han rankas som den bästa omahaspelaren i världen av många proffs på touren. Om han bara blir bättre på att tygla sig själv kan han nog bli _världens_ bästa, imho. Tycker han är grym, framförallt i episod 3 av WSOP 2005 main event: Matusow: blabla fuck.. Dealer: floormanager, we got one here who said the F-word!! Tournament director: im sorry mike i have to give you a 10 min penalty Matusow: fuck that Tournament director: thats 20 min Mike Matusow: Fuck again Tournament director: thats 30 min Mike Matusow: fuck you too Tournament director: thats 40 min Mike Fruktansvärt roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
banzai3030 Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Matusow: blabla fuck.. Dealer: floormanager, we got one here who said the F-word!! Tournament director: im sorry mike i have to give you a 10 min penalty Matusow: fuck that Tournament director: thats 20 min Mike Matusow: Fuck again Tournament director: thats 30 min Mike Matusow: fuck you too Tournament director: thats 40 min Mike Fruktansvärt roligt.. Såg ett avsnitt av WSOP när Greg Raymer blev utdragen och den andre snubben knäckte nån lustig kommentar. Raymer sa att han inte hade några som helst problem med utdragningar och att skämta om det, så länge det inte var Mike "Rub it in" Matusow-style Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 nisse: den kommentaren var dagens.. hah, du satt säkert där hemma o klagade högljutt på stringbetarna, hihi ja jösses Nej men jag blev irriterad. Att Lee satt och fipplade med markerna fram och tillbaka var ju på gränsen men när han ställde fram stapel efter stapel blev det ju bara för mycket. Klockren stringbet. Har sett detta innan också på wpt. Är det inte godkännt att göra så om man innan man börjar deklarerar att man ska höja? Eller måste man säga beloppet också isf om man ska få dra fram staplarna en efter en? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 nisse: den kommentaren var dagens.. hah, du satt säkert där hemma o klagade högljutt på stringbetarna, hihi ja jösses Nej men jag blev irriterad. Att Lee satt och fipplade med markerna fram och tillbaka var ju på gränsen men när han ställde fram stapel efter stapel blev det ju bara för mycket. Klockren stringbet. Har sett detta innan också på wpt. Är ju inte direkt så att WPT inte vet vad en stringbet är, bara att dom valt att låta spelarna göra såhär eftersom det är bra underhållning. Blir ju lite häftigt när någon säger "i raise" och det går ett sus genom publiken, och sen "I'M ALL IN!!!"... oftast så på WPT finalborden Eller som Humberto gör, ställer sig upp och viftar med armarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
banzai3030 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Eller som Humberto gör, ställer sig upp och viftar med armarna.. Det var bland det roligaste 'move' jag sett vid ett pokerbord nån gång Var det nån mer än jag som tyckte mig se David Sklansky sittandes bredvid Lyle Berman i publiken, eller hallucinerade jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Var det nån mer än jag som tyckte mig se David Sklansky sittandes bredvid Lyle Berman i publiken, eller hallucinerade jag? Nej då du såg rätt, det var han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 Har 5an visat säsong 1 någon gång eller hoppade de bara ni s 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 Har 5an visat säsong 1 någon gång eller hoppade de bara ni s 2? Säsong 1 började visas i april förra året (tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
algot88 Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 Jättekul att det går på Söndagskvällar, och att det är så långt som 90 min Men det vore också kul som på det där andra programmet (tror det var prima millions, nåt sånt) där fick man se spel innan finalbordet, inte bara recap som på wpt. Men det kanske är svårt med så många "kameror" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 Matusow: blabla fuck.. Dealer: floormanager, we got one here who said the F-word!! Tournament director: im sorry mike i have to give you a 10 min penalty Matusow: fuck that Tournament director: thats 20 min Mike Matusow: Fuck again Tournament director: thats 30 min Mike Matusow: fuck you too Tournament director: thats 40 min Mike Fruktansvärt roligt.. En annan favorit var ju Phil Hellmuth's kommentar efter att han kom tillbaka från sin första 10 min-utvisning. "Deal me the fuck in!". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 Ingen som har något att säga om Daniel Negreanus spel? Ganska imponerande tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 5 November , 2005 Rapport Share Postad 5 November , 2005 A3 off med syn från knappen och sedan omslag mot Humbertos raise med pocket-femmor eller vad han hade, var big stack-poker i sin vackraste form. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 5 November , 2005 Rapport Share Postad 5 November , 2005 A3 off med syn från knappen och sedan omslag mot Humbertos raise med pocket-femmor eller vad han hade, var big stack-poker i sin vackraste form. word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts