Gå till innehåll

Multipla konton inom B2B?

Recommended Posts

Postad

Tänkte signa upp på Bestpoker häromdagen, registrerade mig men stötte på patrull när jag skulle överföra pengar. Jag är tidigare reggad på 24hpoker och unibet.

När jag skulle sätta in pengar via mitt vanliga VISA kort så fick jag meddelandet i stil med: Detta kort har använts på ett annat konto. Så det gick inte. Ok, så man får alltså inte ha 2 konton med samma insättningskort även om det är olika sajter?

Är det tillåtet om jag skulle ta mitt andra kort eller kan dem upptäcka att jag har ett konto på 24hpoker (och unibet för den delen, men unibet är väl inte "direktuppkopplade" till b2b verkar det som?) och vägra mina eventuella uttag?

Förstår att poängen med detta system är att man inte skall kunan vara reggad på flera sajter och således med många olika nick. Men varför är Unibet ej med under samma regler?

Är det "officielt" under B2B att man inte får ha multipla konton även om samtliga är hos olika sajter?

• 2 months later...
Postad

synd bara att de är så djävla långsamma. Skulle börja spela igår tänkte jag. Första problemet uppstod ju pga 200 gränsen. Fick klartecken tidigare idag men det funkade inte så jag maila igen och nu var den uppgraderad till 700 men då funkar inte kortet istället. Undrar om jag kan börja spela imorgon? Det är ju inte direkt så att man känner välkommen till siten när de inte ens verkar vilja att man skall sätta in pengar. :(