Gå till innehåll

Fel kort visades på min skärm!


striker

Recommended Posts

Hej

 

Spelade precis en hand på Heypoker.

 

Jag sitter med AK clubs. Floppen Ad Qc 5c. Jag bettar hårt, en kille synar. Turn vet jag inte exakt vad det var, men 2h är mycket möjligt. Ett skitkort iaf. Vi går all in på turn. River också ett skitkort.

 

Han visar upp AK.. Alltså split pot!

 

Men då kommer rutan upp, där man kan göra rebuys när man är out of money. Jag fattar ingenting. Det var ju splittad pot.

 

Jag skriver i chatten att jag hade också hade AK. Och undrar vad som hände. Då säger dem att jag hade KK. Det stod även i chatten att jag hade KK. Men det visades AK clubs på min skärm. Jag är helt säker. Hade absolut inte spelat så som jag gjorde annars.

 

Detta är ju helt otroligt. Jag sitter själv och spelar så det vara bara jag som såg min hand.

 

Sitter jag och inbillar mig detta eller är det någon annan som vart med om samma sak nån gång?

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fullkomligt galet!

Ta en screenshot om du ser det igen och skicka till mig.

 

Mvh Johan

 

Inte så ofta man hinner ta ett screenshot i spänningens hetta ;)

 

Potten jag förlorade var ju ganska stor också, 1.5 inköp. Men jag verkade bli kompenserad efteråt för jag fick bra kort hela tiden efter det, så jag är ändå bra med plus idag :)

 

Aja, jag är nöjd med siten för övrigt och kommer självklart att fortsätta spela där, men det var verkligen märkligt som hände! :shock:

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...