thekid Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Har ni sett den? Hur många säsonger finns? Jag har sett hela första säsongen o bara älskade den. Tyckte man The Office var bra kommer man gilla det här med. Fan vissa grejer var bara så pinsamma så jag var tvungen att stänga av, ta en paus, skaka av mig det och sätta på igen. Bästa avsnittet är det med Kate Winslet i. Hade magknip efter en kvart. Nån som vet om andra säsongen har visats i england? "...pissed or mental? - That's my sister." Citera
Hickmott Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Har ni sett den? Hur många säsonger finns? Jag har sett hela första säsongen o bara älskade den. Tyckte man The Office var bra kommer man gilla det här med. Fan vissa grejer var bara så pinsamma så jag var tvungen att stänga av, ta en paus, skaka av mig det och sätta på igen. Än så länge bara sett det första avsnittet med Ben Stiller, och det var sjukt roligt. Får ta och titta på de andra snart. Bästa avsnittet är det med Kate Winslet i. Hade magknip efter en kvart. Nån som vet om andra säsongen har visats i england? "...pissed or mental? - That's my sister." Enligt http://www.bbc.co.uk/comedy/extras/ så har det bara kommit en säsong à sex avsnitt, men säsong två ligger "in the pipeline" //Hickmott Citera
Sven Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Nån som vet om andra säsongen har visats i england? "...pissed or mental? - That's my sister." Samma säsong visas i england nu. "Wanna squeze your Wille Wonka through my Umpalumpas?" Citera
thekid Postad 7 September , 2005 Författare Rapport Postad 7 September , 2005 hahah såååå guld! Citera
QoS Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Verkar våldsamt kul, måste se! Episodelisting finns på tvtome.com, en säsong med 6 avsnitt än så länge. - QoS Citera
Recommended Posts