efan Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 Hej! Jag satte in 8000 kr till ett av de stora pokerbolagen för tre veckor sedan med ett Mastercard kreditkort (jag använde alltså en del av krediten på kortet). Jag kan checka saldot på kortet online och det brukar uppdateras efter ett par dagar. Detta uttag syns inte än. Är det nån mer som har varit med om nåt liknande? Om jag kollar i transaktionslistan hos pokerbolaget så finns transaktionen med. // efan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 Tyvärr brukar det förr eller senare dyka upp.... . Har dock lyckats slippa att betala en gång när jag drog kortet hos en hyrbilsfirma som senare aldrig debeterade mig de 840 kr som det kostade. Var bara 18 år och rätt så pank så då var jag glad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Greenbay Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 Nio månader efter köp av ett par jeans på Hawaii kom det på kortet. Det är mitt rekord (fast då betalade jag med en slip som antagligen ramlade bakom disken och hittades när de möblerade om eller nåt sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 Mejla supporten och fråga vad som hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 Mejla supporten och fråga vad som hänt. Ofta man gör det.... Som att du skulle försöka att ta reda ägaren till en tusenlapp om du hitta den mitt ute i ingenstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts