ParadiseEric Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Hej, Vi har förnärvarande förseningar när det gället uttagen via Neteller - jag återkommer med mer information när jag vet mer. Mvh Sportingbet Vill inte vara tjatig, men när har ni tänkt lösa netellerproblemet? Jag skulle gärna vilja ha svar på detta också. Har väntat fem dagar på mina pengar nu. De ska gå iväg i eftermiddag och sedan vara på era Neteller konton inom 24 timmar. Beklagar förseningen. Mvh Sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Tänkte bara få saker å ting klart här. Jag har fått min 200$ sign-up bonus och måste då omsätta den 10x (?) dvs. $2000 och för att det ska räknas neråt måste jag själv stoppa in den summan i potten som sedan någon matchar (synar)? Hur kollar man upp hur mycket man omsatt? Dehär känns som om det kommer bli en lååång historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Ett par sessioner så har kontakten med sajten varit lite halvdan. Fler som råkat ut för samma sak? Det har fungerat fint med övriga sajter jag har spelat på under samma tid. Det är otroligt frustrerande att ha nötterna i en stor pott, och sen när man just ska trycka call på den andra personens all in, så kan man bara se på när tiden rinner ut och man automatiskt foldas. Har hänt mer än en gång! Det värsta är ju när man stoppat in massa pengar och bara ska in med lite till, att AA foldas preflop när man inte har höjt kan jag leva med... Nu har jag inte jätte problem med det här, men ett par gånger då det hänt har det kostat pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 alltså klienten är semst och cp!! Skulle internet hänga sig måste klienten av någon andledning startas om. Sen då man provar logga in står det "player already signed in blabla" så tar det 5 minuter och givetvis är hälften av markerna i turneringen redan borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 5 Mars , 2006 Rapport Share Postad 5 Mars , 2006 Hej. har märkt att ni har tagit bort era Fixed Limit SnGs för nivåena 3,5,10$ Whyyyy? Jag gillade dom hemskt mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 5 Mars , 2006 Rapport Share Postad 5 Mars , 2006 Hej. har märkt att ni har tagit bort era Fixed Limit SnGs för nivåena 3,5,10$ Whyyyy? Jag gillade dom hemskt mkt! Hmm... är de verkligen borta? Jag ser dem upp nu? Mvh Sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Saknar Sportingbet avregistrerings knapp eller var han ni gömt den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Pga uppdateringar i mjukvaran kommer pokerrummet ligga nere till ca 15.00 idag. Vi hälsar er välkomna åter i eftermiddag! Mvh Sportingbet PS. Det kan bli tidigare än 15.00, jag uppdaterar er under dagen. Mvh Sportingbet Uppe igen! Mvh Sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Räknas det på omsättningen om man spelar SnGs och flerbordsturneringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 hur vore de om ni fick ordning på den där live supporten, som de är nu är inte acceptabelt typ funkar kanske tre av dygnet 24timmar! de är så förbannat jävla irriterande! och än värre nu när man blir utköpt på river hela tiden fy fan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 9 Mars , 2006 Rapport Share Postad 9 Mars , 2006 Fråga: Jag har registrerat mitt konto i SEK och nu har jag skaffat neteller och vill ta ut en summa. Är detta möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JMEno1 Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 ÅH herregud bordbristen är ju helt extrem just nu, 0.05/0.10 borden har säkert 20 pers i waitinglist. Känns lite halv jobbigt att vänta 1h för att komma in på 4 bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 vad är de som har hänt brukar aldrig vara några problem att komma in på 0,05/0,1borden nu är de typ 40st i kö och extremt lite bord öppna? öppna fler bord ni förlorar ju mycke pengar på a folk väntade i kö!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 vad är de som har hänt brukar aldrig vara några problem att komma in på 0,05/0,1borden nu är de typ 40st i kö och extremt lite bord öppna? öppna fler bord ni förlorar ju mycke pengar på a folk väntade i kö!! Hej! Antalet bord är nu utökade för att minska väntetiderna. Mvh Sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 Just nu är det 4 st SH bord öppna på 0.25/0.50 Inte alls roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffe Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 Varför kan jag inte ta ut pengar förrän efter trettio dagar? Jag satte in pengar i tron att dom gamla bonusreglerna gällde, men när dom sedan inte gjorde det så ville jag ta ut dom direkt. Är det för att jag inte omsatt pengarna som jag måste vänta trettio dagar eller är det nåt som gäller alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klabbe99 Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Varför kan jag inte ta ut pengar förrän efter trettio dagar? Jag satte in pengar i tron att dom gamla bonusreglerna gällde, men när dom sedan inte gjorde det så ville jag ta ut dom direkt. Är det för att jag inte omsatt pengarna som jag måste vänta trettio dagar eller är det nåt som gäller alla? ???? Jo du kan ta ut pengarna som du satte in utan några problem, tom samma dag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Varför kan jag inte ta ut pengar förrän efter trettio dagar? Jag satte in pengar i tron att dom gamla bonusreglerna gällde, men när dom sedan inte gjorde det så ville jag ta ut dom direkt. Är det för att jag inte omsatt pengarna som jag måste vänta trettio dagar eller är det nåt som gäller alla? Skicka ett PM med dina uppgifter så ska jag kika på det. Mvh Sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Hur svårt ska det vara att få ut antal rakade händer från er support? Har kollat i den här tråden innan jag skickade iväg mailet och följt allt till punkt och pricka.. suck..! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Hur svårt ska det vara att få ut antal rakade händer från er support? Har kollat i den här tråden innan jag skickade iväg mailet och följt allt till punkt och pricka.. suck..! Skicka mig ett PM så kollar jag! Mvh Sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
todaro Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 kan ni inte fixa så att spelare som sitter ut blir utslängda efter ett tag? en snubbe vid ett mörkpokerbord jag lirar på nu har suttit ut i nästan en timme. väldigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Hur går det med kortlekarna för oss som signade via PF? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Hur går det med kortlekarna för oss som signade via PF? Tyvärr var efterfrågan större än vad vi räknat med. Fler är på ingång! Mvh Sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Sportingbet ser att du postat. Hoppas du inte missat mitt pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Forzamalmo Postad 29 Mars , 2006 Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 När fan ska det ta slut att fiskarna alltid vinner??? jävla skitsite ändå e jag kvar LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts