Gå till innehåll

Rabatterade varor i HeyShop!

Recommended Posts

• Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

December månad är i antågande, skulle vilja lobba lite för att låta PSP bli december månads rabatterade pryl, till 7000 VIP som erbjöds tidigare. Vore ju fantastiskt om Heypoker kunde lösa min julklappsångest :P

Postad
December månad är i antågande, skulle vilja lobba lite för att låta PSP bli december månads rabatterade pryl, till 7000 VIP som erbjöds tidigare. Vore ju fantastiskt om Heypoker kunde lösa min julklappsångest :P

Det skulle lösa min jag-måste-tajta-till-mitt-live-spel-de-två-första-timmarna-ångest... Kom igen nu Johan!! Antingen det eller Xbox 360.. ;)

HeyJohan: Finns det någon möjlighet att få en föraning om vad decembers medlemserbjudande blir? Det avgör rätt mycket om jag ska slå till på nanon nu eller spara mina poäng.

Samma för mig...

Postad
Det finns ingen chans att Nanon kommer som favorit i repris för 5000 VIP? Hann aldrig köpa den :cry:

Hann inte? Det är ju fortfarande november.. :?

Haha, jag är helt fel ute som vanligt. Men riktigt gött att erbjudandet fortfarande gäller. Nu blir det Nano!

Postad
Min personliga åsikt är att man borde få mer VIP om raken överstiger en viss gräns. Vi kommer att se över det så fort vi själva kan påverka allt.

Mvh Johan

Och kanske 1/4 vip om inte potten kommer upp till €7

Postad

Holmes: Japp! Nu ligger de uppe i sin egna tråd

Nidot: Spelar PF.nu online med en simultankapacitet som en kanariefågel på sömnmedel. Så fullt upp vet jag inte, men tack för din backup :)

Mvh Johan