heltok Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Har spelat rätt mycket poker på sistone. Förra veckan gick allt jättebra. Denna veckan har det gått riktigt dåligt. Korten lyder mig verkligen inte. Vet att detta antagligen bara är en downswing, men känner inte riktigt igen mig själv. Känner mig lite tom i skallen. Svårt att koncentrera mig, blir trött ofta, sover jättelänge, rastlös och är smågrinig. Funderar på om jag har spelat för mycket. Någon som känner igen detta? * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Låter som du behöver ta en pause i ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Välkommen till mitt liv som det sett ut de två senaste åren. Är alltid tom i bollen . Ta en paus från pokern i en vecka åk bort tänk inte på poker alls så kommer du genast bli mycket mer motiverad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 2 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2005 Välkommen till mitt liv som det sett ut de två senaste åren. Är alltid tom i bollen . Ta en paus från pokern i en vecka åk bort tänk inte på poker alls så kommer du genast bli mycket mer motiverad. Det är väl lite däri problemet ligger... Ska pokra ihop en lite större buffert innan jag kan resa iväg igen.... Har väl satt lite väl höga krav på min buffert, egentligen borde jag ha rest vid det här laget, men jag vill ha rejält med pengar för att inte riskera att behöva åka hem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 3 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2005 Aja, jag löste det iaf. Efter att backat -100BB igår så tog jag ett spelstopp för dagen, gick och satte mig i bastun och mediterade någon timme. Kom på vad felen var och hur jag skulle lösa det. Skrev ner en lång teknisk rapport hur jag skulle lösa allt i i minsta detalj. Så satte jag igång. Iväg och handla mat med bilen trots reservdäck på den, rakade bort polisongerna för att få en symbolisk nystart på mitt nya liv, åt god och nyttig riktig mat för en gång skull och städade hela lägenheten. Idag mår jag kanon. Skallen är full av ideer och energi och allt känns roligare. Satte mig vid borden i morse och plussade 50BB trots att jag blev utdragen av både 0 och 1outare flera gånger. Fortsätter nu med min plan. Moment som ingår är allt från HIIT till besök hos min kära mor. Kanske denna badstreaken hade något positivt med sig trots allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 3 September , 2005 Rapport Share Postad 3 September , 2005 Idag mår jag kanon. Skallen är full av ideer och energi och allt känns roligare. Satte mig vid borden i morse och plussade 50BB trots att jag blev utdragen av både 0 och 1outare flera gånger. hur blir man utragen av en 0 outare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 3 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2005 jag satt med As 3s flop Ad 3c 8s turn 4s river 5d han sitter med 3h2h på floppen vill jag inte påstå att han har 1 effektiv out. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 3 September , 2005 Rapport Share Postad 3 September , 2005 håller med heltok, dessa utdragningar som brukar kallas "runner runner" är 0 outare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 9 September , 2005 Rapport Share Postad 9 September , 2005 rakade bort polisongerna... HELGERÅN. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2005 rakade bort polisongerna... HELGERÅN. hehe. desperata tider kräver desperata åtgärder! vet inte om det var polisongarnas fel, men utan dem har jag vunnit tillbaka rubbet jag torskade och lite till senaste veckan. nu rullar allt på precis som jag ville att det skulle göra, skallen är inte längre tom, jag sover mindre och mår allmänt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokamastah Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 jag satt med As 3s flop Ad 3c 8s turn 4s river 5d han sitter med 3h2h på floppen vill jag inte påstå att han har 1 effektiv out. Han hade 1.818% chans att vinna handen på den floppen. Altså nästan en hel effektiv out. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 jag satt med As 3s flop Ad 3c 8s turn 4s river 5d han sitter med 3h2h på floppen vill jag inte påstå att han har 1 effektiv out. Han hade 1.818% chans att vinna handen på den floppen. Altså nästan en hel effektiv out. En hel effektiv out räknar man som 4% efter floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts