Albert Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Det fungerar inte att sätta in cash för mig. Hur har det gått för andra? Citera
Papa Kubo Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Kan vara 24h's serverproblem som återigen visar sitt fula tryne. Citera
chcar Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Verkar fortfarande vara trubbel med insättningarna - eller är det ett nytt problem jag råkat ut för? Jag har satt in pengar på kontot och de syns i saldot på cashier-sidan. Men när jag ska sätta mig vid ett bord får jag beskedet "insufficient funds", oavsett limit. Det har varit så några timmar nu... Citera
jokersve Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Du måste inte föra över dom till pokerdelen eller så som det är på vissa andra b2b-siter? Citera
HeyJohan Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Beklagar det lite sena svaret, men visst är det som i övriga nätverket att du måste föra över dem till ditt pokerkonto i cashieren. Mvh Johan Citera
chcar Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Beklagar det lite sena svaret, men visst är det som i övriga nätverket att du måste föra över dem till ditt pokerkonto i cashieren. Mvh Johan Aha, så är det. Tänk vad några månaders frånvaro från B2B-nätet kan göra med minnet... Citera
Skanke Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Kommer inte in i cashieren får bara upp Error.... An error occured please click on the link below and try again. Click here to try again >> Det har varit så här i ett par dagar nu, jag skulle vilja lira turneringen ikväll, vad ska jag göra... Citera
Ekenstar Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Kommer inte in i cashieren får bara upp Error.... An error occured please click on the link below and try again. Click here to try again >> Det har varit så här i ett par dagar nu, jag skulle vilja lira turneringen ikväll, vad ska jag göra... Samma sak för mig. När jag på heypoker sidan klickar på sign-up here eller klickar på bannern här på forumet. Kommer hit hela tiden. Citera
HeyJohan Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Det kan mycket väl bero på att ni har för många konton inom nätverket. Jag kan inte se det här, men skicka ett mail till support@heypoker.com och förklara saken för dem. De kan förmodligen hjälpa er. Mvh Johan Citera
Mr_Mitac Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Kommer inte in i cashieren får bara upp Error.... An error occured please click on the link below and try again. Click here to try again >> Det har varit så här i ett par dagar nu, jag skulle vilja lira turneringen ikväll, vad ska jag göra... Jag har samma problem men det löste jag med att jag öppnade cashiersidan i Firefox istället. Citera
Recommended Posts