Gå till innehåll

EPT final satellit!

Recommended Posts

Postad

Satellite to Barcelona EPT

Guarantee: € 16.800 (4 seats) Freezeout.

Prizes The four best placed players will win a seat in the live EPT tournament in Barcelona on the 16th to 17th of September, worth €4.200 each.

The prize pool will be divided into €4200 seats. For example, a prize pool of €22000 will pay 5 seats worh €4200 and a 6th prize of €1000 in cash. You cannot deregister, sell nor transfer your seat.

If you are already registered for the event, you will receive cash instead.

PLEASE NOTE: The main event will not be played online!

Jag tolkar det som flyg och inkvartering inte ingår. Synd, jag hade hellre betalat mer i startavgift om de hade haft ett paket. Tycker personligen att det är rätt trevligt att vinna resa, hotell, fickpengar och inträde till tävlingen i samma satelit. Har varit 2 platser ifrån en gång.. :?

Postad

Jag tolkar det som flyg och inkvartering inte ingår. Synd, jag hade hellre betalat mer i startavgift om de hade haft ett paket. Tycker personligen att det är rätt trevligt att vinna resa, hotell, fickpengar och inträde till tävlingen i samma satelit. Har varit 2 platser ifrån en gång.. :?

Står det inte på http://www.24hpoker.se att dom bjuder på resa och uppehälle om man går med på att bära 24hpoker t-shirt och dylikt?