Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare, jag spelar 10-50nl med mest volym på 20. Kör på en utmaning om att spela 250k händer i Juli. I Juni nådde jag nästan 200 000 händer. 10 000 händer tar ungefär 8 timmar på 16 bord.

Juni månad. +2500usd på svs och +2750usd på microturneringar på lite andra sajter. Tot +5250usd.
image.thumb.png.195d61d384ac6aa385f4ee1bb18f8642.png

Ska arbeta fram en power ranking eftersom ingen har haft dachrin att göra det på evigheter. 

Lycka till i Juli allesammans och vi syns vid borden!

• Like 2
Postad (redigerade)

250k händer helt klart doable, var och nosade på runt 275k eller dylikt innan ansvarsfullt-teamet ringde och berättade vilka enorma spelproblem man har och satte en på 70h/mån och låste skiten.

lycka till!

Redigerad av KINGVON
Postad
4 timmar sedan, säger KINGVON :

250k händer helt klart doable, var och nosade på runt 275k eller dylikt innan ansvarsfullt-teamet ringde och berättade vilka enorma spelproblem man har och satte en på 70h/mån och låste skiten.

lycka till!

Tveksamt att det är doable utan det colombianska. Men all heders till volymen! Sen att man orkar trycka den volymen juli månad är ju en helt annan femma. GLGL

• Like 1
Postad

Haha! Man får pumpa så länge man håller.

Kanske ska nöja mig med 200 000 så att man inte blir limiterad...

Någon annan som känner att svingarna på SVS är extrema? När det är dags att förlora 20 inköp, då ska man fan förlora 20 inköp och ifrågasätta ifall man ens är säker på spelets regler. Känns som att det är tydligt när andra går igenom det och ändrar spelstil till det passiva hållet (vilket händer mig med). Upplever det inte lika tydligt på andra siter

Postad
1 timme sedan, säger hejsan85 :

Någon annan som känner att svingarna på SVS är extrema? När det är dags att förlora 20 inköp, då ska man fan förlora 20 inköp och ifrågasätta ifall man ens är säker på spelets regler. Känns som att det är tydligt när andra går igenom det och ändrar spelstil till det passiva hållet (vilket händer mig med). Upplever det inte lika tydligt på andra siter

Winamax.

Postad
2 timmar sedan, säger hejsan85 :

Idag fick du åka gubben. Gav dig ett inköp med JJ mot äggen, sen var det godnatt.

• Haha 1
Postad
44 minuter sedan, säger soldado9 :

Idag fick du åka gubben. Gav dig ett inköp med JJ mot äggen, sen var det godnatt.

Vann inget inköp med AA idag så det var inte jag som fick smaka dachri  :)

Postad
Den 2025-07-08 kl 12:30, säger KINGVON :

lycka till!

Är det antal händer eller antal timmar per månad som de kollar på?

Bör vara safe att spela ett bord full ring 24/7? Frågar åt en vän.

Postad
8 minuter sedan, säger Babushka1 :

Är det antal händer eller antal timmar per månad som de kollar på?

Bör vara safe att spela ett bord full ring 24/7? Frågar åt en vän.

Mtp att de reglerar och begränsar tid lär det ju vara just tiden de tittar på, antal händer föreställer jag mig vara irrelevant. 

Men, jag gubbgissar nu, vet ju såklart inte. 

Sen mtp att det är svs, är man ju heller inte förvånad om det inte finns någon rimlig logik i systemet öht. De kanske har en magic 8 ball som de skakar lite då och då för att se om de ska banna/restricta en jävel. 😆

Postad
17 minuter sedan, säger KlonkSteve :

Mtp att de reglerar och begränsar tid lär det ju vara just tiden de tittar på, antal händer föreställer jag mig vara irrelevant. 

Men, jag gubbgissar nu, vet ju såklart inte. 

Sen mtp att det är svs, är man ju heller inte förvånad om det inte finns någon rimlig logik i systemet öht. De kanske har en magic 8 ball som de skakar lite då och då för att se om de ska banna/restricta en jävel. 😆

Fast för klimatets skull så tror jag det gäller antal händer. Spelas det 16 bord så bör det vara extremt nitigt. Rätt segt om alla bord blir ockuperade av nits. 

• Confused 1
Postad
3 timmar sedan, säger Babushka1 :

Fast för klimatets skull så tror jag det gäller antal händer. Spelas det 16 bord så bör det vara extremt nitigt. Rätt segt om alla bord blir ockuperade av nits. 

Svs är ju klimatförnekare när det gäller deras pokerklimatet. Så är med stor sannolikhet de tittar på timmar

Postad
16 timmar sedan, säger Svenska Fel :

Säker på det? ;) har också tänkt du är det nicket

Säker på att jag inte vann med AA, ja. Att jag fick smaka är mycket möjligt 🙂

• Like 1
Postad
8 timmar sedan, säger sackke :

kan ju bara vara periodalkis eller wallbreaker, inga andra som spelar så mycket :) glöm inte att njuta av sommaren också

100 periodalkis. Kan sätta min vänstra testikel på det 

• Like 1
  • Sad 1