Nusseman Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Ny tråd skapad av denna urartade OT-diskussion. Här kan ni prata vidare om hur div pokerspelares namn uttalas. Citera
Sagge Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Freidman är ett judiskt namn skulle jag tro? Varför har du frågetecken om du tror det? Jag antar att det är just för att det är en fråga om man tror ngt. Exempel: Jag tror MaLiik utalar sitt namn MaLiik, stämmer det? Om man vet blir det istället Jag vet att MaLiik utalar sitt namn MaLiik. Om man tror så vet man ju inte och om man inte vet så fins det ju en stående fråga bakom tron. Citera
Nusseman Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Nu har jag rensat bort en massa skitsnack igen... Skärpning för helvete! Citera
MaLiik Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Jag vet att MaLiik utalar sitt namn MaLiik. Det stavas bara MaLiik, men uttalas GUD. Herre kan kvinnor säga! Citera
Recommended Posts