BigKahuna Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Fcuk! RIGGAT! I hate to say I told you so! Citera
Yutta Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Fcuk! RIGGAT! I hate to say I told you so! The Hives....DÄR har vi riktiga artister! Agnes...bah! Citera
trisslott Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 RIGGAT! Sebastian var/är betydligt bättre. Dock var/är Agnes betydligt snyggare, grattis! Citera
Waggho Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 RIGGAT! Sebastian var/är betydligt bättre. Dock var/är Agnes betydligt snyggare, grattis! Vadå, Sebastian är ju skitsnygg! Citera
chig Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Är det bara jag som får för mig att det är uppgjort, när tjejen som åkte ut ganska tidigt får komma tillbaka på ett wildcard och sedan går och vinner hela skiten? Citera
BigKahuna Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Är det bara jag som får för mig att det är uppgjort, när tjejen som åkte ut ganska tidigt får komma tillbaka på ett wildcard och sedan går och vinner hela skiten? Ja, det är bara du. Kollade du på omröstningarna på Aftonbladet och Expressen mitt på dagen igår ledde Agnes med ca 53-54% mot 46-47% på Sebastian. Men du kanske tror att Aftonbladet och Expressen också är med på konspirationen? Citera
flibben Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Är det någon som har koll på vart man kan hitta en video på agnes framförande av finallåten? Den som hon sjöng innan det var avgjort? Mäktigt Citera
Recommended Posts