Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej PF! Jag är en gammal SVS PLO regg som egentligen hade slutat spela online efter att SVS bommade igen sin klient. Jag försökte på den nya Ipoker klienten men fick ingen känsla för något, hög rake och nya nicks var en usel combo för mig. Det var hemskt irriterande då jag hade gjort en hel del jobb både mitt eget spel och att analysera motståndare. Sen dess knappt spelat en hand sen våren 2023. Nu har jag löst en klassisk gammal RB deal på ett annat skinn genom en polare och tänkte göra ett sista försök att få igång en spelkassa, så häng med.

Mål

2h session varje morgon på vardagar ca 05.30-07.30

4h session varje kväll vardagar ca 19-23.00

Spela så mycket som familjen accepterar på helger (Brukar få mycket tid av frun om det kommer in stålar)

Aldrig spela mer än 12 bord

Utveckla mitt spel 

Lära mig PLO5 (Noob där, ge mig tips)

Vinna på spelet pree RB

Lets go, startkassa 10.000€

Uppdaterar veckovis 😁

• Like 6
Postad

Min plan är att gå ut hårt och börja PLO200-1000 direkt från start, tappar jag ner till under 5000€ kliver jag ner till PLO50-100. Idag är det röd dag så siktar på 2000 händer med kniven mot strupen 😁

Postad (redigerade)

RB dealen gäller bara på dom internationella borden får antas. På svenska borden uppmuntrar ju RB till spelmissbruk, som alla vet. 

Blir kul att följa detta! Hoppas din aggro BRM i början inte sänker dig som en sten. Uppåt, framåt!! Gl :)

Redigerad av Rhetoric
Auto-inkorrekt
Postad
28 minuter sedan, säger Rhetoric :

RB dealen gäller bara på dom internationella borden får antas. På svenska borden uppmuntrar ju RB till spelmissbruk, som alla vet. 

Blir kul att följa detta! Hoppas din aggro BRM i början inte sänker dig som en sten. Uppåt, framåt!! Gl :)

Mitt Aggro BRM funkade fram till lunch 😁 Sen fick jag smaka... Ganska sur sittning, skulle runda av dagen där vid 2-3k$+ Men hade direkt poss på en fisk som slog upp en 1200bb stack 5/10 och sen härjade med den i typ 5 timmar, han slakta mig totalt och donerade bort det till resten av bordet, han busta allt och förstörde min dag. Nu blir det bara 1/2 2/4 ett tag!

dag1.jpg

• Like 1