Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
4 timmar sedan, säger soldado9 :

Jag brukar klara någon timme sen tycker jag att jag spelar ett klart sämre. Har även tendenser att fortsätta spela när jag och är back och har lättare att kliva när jag är upp. 

sen när jag är i zonen kan jag sitta en hel helg 24/7. Men länge sen jag hade den feelingen 

Klart man inte kan kliva förrän man vunnit tillbaka, det är sen gammalt! Folk som kan kliva back är psykopater 👍

• Like 1
  • Haha 4
Postad

Faaan, ingen rolig månad hittills!  Har testat på lite plo när det inte har rullat holdem bord och har typ tappat 30k på dom 3 plo sessionerna jag har spelat🥲Om nån ser på mig på ett plo bord framöver, snälla sparka mig i pungen.. Ligger fortfarande plus denna månad men suger rätt hårt med tanke på hur hårt man borde ha plussat. Släpper graf i slutet av månaden 

Postad
1 timme sedan, säger Fillen3 :

Faaan, ingen rolig månad hittills!  Har testat på lite plo när det inte har rullat holdem bord och har typ tappat 30k på dom 3 plo sessionerna jag har spelat🥲Om nån ser på mig på ett plo bord framöver, snälla sparka mig i pungen.. Ligger fortfarande plus denna månad men suger rätt hårt med tanke på hur hårt man borde ha plussat. Släpper graf i slutet av månaden 

Djävulens påfund, 4-kortsbingon har man slaskat många rödingar i tiltmode genom åren 

Postad
4 timmar sedan, säger KlonkSteve :

Att spela PLO är som att dia från Fru Fortunas svullna spene. Det är vidrigt men man älskar det på samma gång. Är man väl hookad vill man bara ha mer! 

Amen. Har sprungit som en gud nån gång vid bordet och det var en helt överlägsen känsla. Jag använde mig av blockers som aldrig förr i CR river och fick alltid fold. Men det var dom goda tiderna, nu sitter man och krigar mot en 4%ig 3-bets range i NL och vill bara gå under jorden #amanda