soldado9 Postad 14 Januari Författare Rapport Postad 14 Januari Den 2025-01-13 kl 12:05, säger Babushka1 : Du har säkert sprungit hiskligt över EV.😄 Lägg nu upp något skojigt. Har fan absolut ingenting att dela. Varit rena besvikelsen den här månaden, men än finns tid att göra den bra. Såklart ingen fyskam resultatmässigt, mer bara riktigt illa att jag fått in 15k händer so far. då får man gömma sig på Lion bar på helgerna 4 Citera
z4muz Postad 15 Januari Rapport Postad 15 Januari Den 2025-01-14 kl 15:24, säger soldado9 : då får man gömma sig på Lion bar på helgerna Testa Lion Bar i Gävle, det är världsklass minsann! Citera
soldado9 Postad Lördag kl 17:17 Författare Rapport Postad Lördag kl 17:17 Punt? vad säger ni gto_nerdz? Citera
Dachrimannen1 Postad Söndag kl 13:17 Rapport Postad Söndag kl 13:17 19 timmar sedan, säger soldado9 : Punt? vad säger ni gto_nerdz? Stor dachri! 1 Citera
Johan_Beta Postad Söndag kl 14:50 Rapport Postad Söndag kl 14:50 21 timmar sedan, säger soldado9 : Punt? vad säger ni gto_nerdz? Jag hade checkraisat all-in turn, visat A2s och gått vidare till nästa hand. Citera
soldado9 Postad Söndag kl 17:39 Författare Rapport Postad Söndag kl 17:39 2 timmar sedan, säger Johan_Beta : Jag hade checkraisat all-in turn, visat A2s och gått vidare till nästa hand. Mäktig linje. Tack för input! Den har du kört i solvern jonsson? Citera
soldado9 Postad Söndag kl 17:40 Författare Rapport Postad Söndag kl 17:40 4 timmar sedan, säger Dachrimannen1 : Stor dachri! Försöker fortfarande hitta tillbaka till storluksliret, nu är man ju bara en trist medelmåttig abc-lirare 1 Citera
Johan_Beta Postad igår kl 08:19 Rapport Postad igår kl 08:19 Den 2025-01-26 kl 18:39, säger soldado9 : Mäktig linje. Tack för input! Den har du kört i solvern jonsson? Körde den i dachri-solvern 2 Citera
ölkaka Postad igår kl 11:07 Rapport Postad igår kl 11:07 (redigerade) Den 2025-01-25 kl 18:17, säger soldado9 : Punt? vad säger ni gto_nerdz? Ja lite puntig. Turnbet är nog punt om du möter folk som checkar tillbaka händer som har värde 8x+, folk bettar väl oftast det på flopp. Din hand blockar folds ,iaf Ah.Men du vill nog ha size större än pot här på turn. River så är det nog all in eller mindre size. Redigerad igår kl 11:07 av ölkaka 1 Citera
soldado9 Postad 7 timmar sedan Författare Rapport Postad 7 timmar sedan Den 2025-01-29 kl 12:07, säger ölkaka : Ja lite puntig. Turnbet är nog punt om du möter folk som checkar tillbaka händer som har värde 8x+, folk bettar väl oftast det på flopp. Din hand blockar folds ,iaf Ah.Men du vill nog ha size större än pot här på turn. River så är det nog all in eller mindre size. Tack för input! Tror jag slog något slags rekord igår i punts, 20BI down och riktig gamnacke vid läggdax. Klev ner en nivå idag och ska försöka bygga tillbaka lite b-dachiriaura igen. Mot solen! 2 1 Citera
Recommended Posts