soldado9 Postad 12 December Rapport Postad 12 December (redigerade) Nu lägger solle tre otroliga veckor bakom sig med tid till reflektion, vila och stenhård träning. Jag tog nog det absolut bästa beslutet någonsin när jag bestämde mig att flytta hem till norr igen. Känner mig så otroligt mycket mer harmonisk, Har knappt druckit en droppe alkohol, sover 8-9 timmar natten och käkar 2400 kcal med stort fokus på protein. Sen styrketräning 6 pass iveckan där pb efter pb slås. Det var kanske det bästa som hänt en att man tokgulade svsrullen.. Tänkte boka resa nästa vecka till thai, blir åka dit och leva det goda livet i Januari. Pokermässigt då, jo jag har lyckats skrapa ihop ca 40k händer. Kliver direkt jag känner minsta dunst av tilt. Allt gott / sOlle Redigerad 12 December av soldado9 fel 12 Citera
Johan_Beta Postad 12 December Rapport Postad 12 December Ser fram mot kropps-bilder! Mvh farbror Mats 2 Citera
Johan_Beta Postad 12 December Rapport Postad 12 December 1 minut sedan, säger Yxel : Gött! Träning är livet. Skicka dm på kroppen pls Mvh Mats 1 Citera
pokerspelarn1 Postad 12 December Rapport Postad 12 December (redigerade) 43 minuter sedan, säger Johan_Beta : Ser fram mot kropps-bilder! Mvh farbror Mats Finns i krillbåtens dagbok, brukar scrolla tillbaka då & då! Redigerad 12 December av pokerspelarn1 1 Citera
Markus8000 Postad 12 December Rapport Postad 12 December 34 minuter sedan, säger pokerspelarn1 : Finns i krillbåtens dagbok, brukar scrolla tillbaka då & då! Finns det på kuken? 1 Citera
pokerspelarn1 Postad 12 December Rapport Postad 12 December (redigerade) 28 minuter sedan, säger Markus8000 : Finns det på kuken? De hade problem att få med den på bild, då pixlarna tydligen var för stora.. (svårt att täcka objekt som är mindre än pixlarna) Varför frågar du? Obehagligt. Redigerad 12 December av pokerspelarn1 Citera
Yxel Postad 12 December Rapport Postad 12 December 1 timme sedan, säger Johan_Beta : Skicka dm på kroppen pls Mvh Mats Pass Mvh Axel Citera
Johan_Beta Postad 12 December Rapport Postad 12 December 11 minuter sedan, säger Yxel : Pass Mvh Axel Ger du action i någon aspekt av livet? 3 Citera
Yxel Postad 12 December Rapport Postad 12 December 35 minuter sedan, säger Johan_Beta : Ger du action i någon aspekt av livet? Nä jag är sinnebilden av tråkig jävla Svensson. 1 Citera
Johan_Beta Postad 12 December Rapport Postad 12 December 10 minuter sedan, säger Yxel : Nä jag är sinnebilden av tråkig jävla Svensson. Rätt gött ändå - viktiga är att man mår bra 2 Citera
lamern Postad 12 December Rapport Postad 12 December när går utlovade jonsson vs daura hu streamen igång? Citera
Markus8000 Postad 12 December Rapport Postad 12 December 2 timmar sedan, säger pokerspelarn1 : De hade problem att få med den på bild, då pixlarna tydligen var för stora.. (svårt att täcka objekt som är mindre än pixlarna) Varför frågar du? Obehagligt. Tänkte bidra till julkortskulturen som tydligen råder på PF 1 Citera
soldado9 Postad 12 December Författare Rapport Postad 12 December (redigerade) 1 timme sedan, säger lamern : när går utlovade jonsson vs daura hu streamen igång? Upp till herr jonsson. Jag är redo! Hade faktiskt varit kul om det gick att styra upp. Vad säger du @Johan_Beta ? det enda är väl om man vågar gå offentlig eller bli man då hemsökt av någon mentalsjuk människa från pf/svs är väl frågan? Såg krillster blev outad och hånad duktigt av grinder på sitt forum Redigerad 12 December av soldado9 Lol 1 Citera
lamern Postad 12 December Rapport Postad 12 December du får göra ditt bästa att ta hånen om överdimensionerade axlar med en klackspark Citera
Johan_Beta Postad Torsdag kl 13:14 Rapport Postad Torsdag kl 13:14 1 timme sedan, säger soldado9 : Upp till herr jonsson. Jag är redo! Hade faktiskt varit kul om det gick att styra upp. Vad säger du @Johan_Beta ? det enda är väl om man vågar gå offentlig eller bli man då hemsökt av någon mentalsjuk människa från pf/svs är väl frågan? Såg krillster blev outad och hånad duktigt av grinder på sitt forum Hur går det till då? Att bara köra en hu-match och du streamar är väl lugnt för min del men kommer inte figurera med namn/bild. Citera
soldado9 Postad Torsdag kl 13:14 Författare Rapport Postad Torsdag kl 13:14 5 timmar sedan, säger Johan_Beta : Ser fram mot kropps-bilder! Mvh farbror Mats Bara för att du tjatar jonsson.. Ska bara jobba bort några % bf till så är man ju nästan hemma. Hoppas jag inte strider mot några regler. Du får radera inlägget om så är fallet 1 1 Citera
Babushka1 Postad Torsdag kl 14:23 Rapport Postad Torsdag kl 14:23 1 timme sedan, säger Johan_Beta : Skaplig lejonkonung!! Din tur nu. Citera
Johan_Beta Postad Torsdag kl 16:12 Rapport Postad Torsdag kl 16:12 1 timme sedan, säger Babushka1 : Din tur nu. Ska ni tvinga en 40+ tvåbarnsfarsa vars enda abs-träning sker på golfbanan att visa torson? 1 1 Citera
Recommended Posts