Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Nu lägger solle tre otroliga veckor bakom sig med tid till reflektion, vila och stenhård träning.

Jag tog nog det absolut bästa beslutet någonsin när jag bestämde mig att flytta hem till norr igen. Känner mig så otroligt mycket mer harmonisk, Har knappt druckit en droppe alkohol, sover 8-9 timmar natten och käkar 2400 kcal med stort fokus på protein. Sen styrketräning 6 pass iveckan där pb efter pb slås. Det var kanske det bästa som hänt en att man tokgulade svsrullen.. :) 

Tänkte boka resa nästa vecka till thai, blir åka dit och leva det goda livet i Januari. 

Pokermässigt då, jo jag har lyckats skrapa ihop ca 40k händer. Kliver direkt jag känner minsta dunst av tilt. Allt gott / sOlle

bidGRAP.png

Redigerad av soldado9
fel
  • Like 12
Postad (redigerade)
28 minuter sedan, säger Markus8000 :

Finns det på kuken?

De hade problem att få med den på bild, då pixlarna tydligen var för stora.. (svårt att täcka objekt som är mindre än pixlarna)

Varför frågar du? Obehagligt.

Redigerad av pokerspelarn1
Postad
2 timmar sedan, säger pokerspelarn1 :

De hade problem att få med den på bild, då pixlarna tydligen var för stora.. (svårt att täcka objekt som är mindre än pixlarna)

Varför frågar du? Obehagligt.

Tänkte bidra till julkortskulturen som tydligen råder på PF

• Like 1
Postad (redigerade)
1 timme sedan, säger lamern :

när går utlovade jonsson vs daura hu streamen igång?

Upp till herr jonsson. Jag är redo! Hade faktiskt varit kul om det gick att styra upp. Vad säger du @Johan_Beta ?

det enda är väl om man vågar gå offentlig eller bli man då hemsökt av någon mentalsjuk människa från pf/svs är väl frågan? Såg krillster blev outad och hånad duktigt av grinder på sitt forum 

Redigerad av soldado9
Lol
  • Like 1
Postad
1 timme sedan, säger soldado9 :

Upp till herr jonsson. Jag är redo! Hade faktiskt varit kul om det gick att styra upp. Vad säger du @Johan_Beta ?

det enda är väl om man vågar gå offentlig eller bli man då hemsökt av någon mentalsjuk människa från pf/svs är väl frågan? Såg krillster blev outad och hånad duktigt av grinder på sitt forum 

Hur går det till då? Att bara köra en hu-match och du streamar är väl lugnt för min del men kommer inte figurera med namn/bild.

Postad
5 timmar sedan, säger Johan_Beta :

Ser fram mot kropps-bilder!

Mvh farbror Mats 

Bara för att du tjatar jonsson.. Ska bara jobba bort några % bf till så är man ju nästan hemma. Hoppas jag inte strider mot några regler. Du får radera inlägget om så är fallet 

IMG_8004.jpeg

• Like 1
  • Haha 1