antfarmer Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Jag hittade en ny special om man tittar på account. Där kan man välja sin egen bild som man sen har med sig. Massor att välja på och det här gör det hela xtra kul och lite mer personligt. Synd bara att den delen inte funkar Jag har samma tråkiga chip, fastän jag valt nåt annat. mvh Ant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mongokongo Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Är det NÅGON som kommer in på dyng-nätverket?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Är det NÅGON som kommer in på dyng-nätverket?! Svar nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wharic Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Otroligt orutinerat att byta till ett nätverk som uppenbarligen inte ens har stresstestats.. hej då expekt.. hej parbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mongokongo Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Otroligt orutinerat att byta till ett nätverk som uppenbarligen inte ens har stresstestats.. hej då expekt.. hej parbet Ja, verkligen Eller hej 24hPoker. De verkar ha uppdaterat servrarna och det lirar på riktigt bra numera. Rebuy nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cardborren Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Jo,jag är inne! Men jag kommer ju för helvete inte ut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mongokongo Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Jo,jag är inne! Men jag kommer ju för helvete inte ut!! Hahahahaha!!!! Ring Securitas då!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Kommer inte ens in på klienten, det står att det är ett tekniskt fel och att jag ska vänta 15min men nu har jag vänta över 2h att komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vedis Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Men ärligt talat .... jag förstår inte hysterin. Expekt sa ju rätt klart i mailet som skickades ut 23e okt att det skulle kunna ta några dagar extra att få klienten att fungera fullt ut. Relaxa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hhenke Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Precis, tycker vi ska lugna ner oss ett bra tag innan vi dömmer ut expekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wb Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Långa svarstider på pokersupporten Bäste kund, Vi är väl medvetna om de problem som du som pokerkund har med vår nya pokerklient just nu eller har haft under dagen. Vi beklagar verkligen dessa problem och kan garantera dig att Tain just nu har tillsatt fullständiga resurser att lösa dessa problem så fort som möjligt. Vi vill också be om ursäkt för de långa svarstider som vi just nu har på vår pokersupport p.g.a. det stora antalet frågor som kommer in. Din fråga kommer att besvaras så fort som möjligt och vi ber om din förståelse. Tack för ditt tålamod! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mongokongo Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Långa svarstider på pokersupportenBäste kund, Vi är väl medvetna om de problem som du som pokerkund har med vår nya pokerklient just nu eller har haft under dagen. Vi beklagar verkligen dessa problem och kan garantera dig att Tain just nu har tillsatt fullständiga resurser att lösa dessa problem så fort som möjligt. Vi vill också be om ursäkt för de långa svarstider som vi just nu har på vår pokersupport p.g.a. det stora antalet frågor som kommer in. Din fråga kommer att besvaras så fort som möjligt och vi ber om din förståelse. Tack för ditt tålamod! Varför klipper du in den där dåliga ursäkten när den redan går att läsa på Expekts hemsida vilken man garanterat redan har gått in på när man inser att skiten inte fungerar som utlovat. Jobbar du där eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Men snälla, lugna ner er, var det någon här inne som trodde att allt skulle funka perfekt från dag ett? If so, så har ni för höga förväntningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mongokongo Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Lite höga förväntningar bara....Känns som om det här kan bli en rejält långdragen historia... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EricT Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Skräp Tain kraschade junst nu. Jag var upp hyffsat mycket. Hoppas jagfår behålla pengarna. FY! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Skräp Tain kraschade junst nu. Jag var upp hyffsat mycket. Hoppas jagfår behålla pengarna. FY! Spelade du via expekt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EricT Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Ja, det gjorde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robban111 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Men den har väl varit nere sen klockan 7 typ .... var den uppe en liten stund bara eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EricT Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 var uppe 5 min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swe-dv Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 äh..kan inte ens komma in för att flytta slantarna nån annanstans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barry_Lyndon Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Tycker det är lite dålig stil att börja klanka första dagen, alla som har programmerat något mer avancerat än "hello world" vet att det är ganska svårt att testa för alla tänkbara situationer. Något oförutsett har väl hänt och nu har dom nere systemet för att kunna fixa det. Jag tycker annars klienten verkar rätt ok, lobbyn är iallafall bra mycket bättre än gamla prima. Sen har dom fortfarande en hel del glitchar och problem som man tycker att dom borde fixat innan släppet, men det är nog tidsoptimism som ligger bakom. Tror det är sällan programmerarna får den tid dom skulle önska att bli klara... Jag håller mig nog till freerolls och micro tills man ser att systemet är mer stabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 [Tain Poker is currently unavailable due to technical issues -------------------------------------------------------------------------------- Please try again in 15 minutes ] Har jag fått hela kvällen Booooooooooooooring! Hoppas det ligger ett FETT reload erbjudande när man loggar in imorgon, annars kommer neteller reloadas....................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double_a Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 [Tain Poker is currently unavailable due to technical issues -------------------------------------------------------------------------------- Please try again in 15 minutes ] Har jag fått hela kvällen Booooooooooooooring! Hoppas det ligger ett FETT reload erbjudande när man loggar in imorgon, annars kommer neteller reloadas....................... word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benganiolo Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 Är ju typ 200 pers inne nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomber&granater Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 Spelar (spelade?) just en sit and go. Servern dog efter 3-4 händer.. intressant... känns ju som att tain är helt åt helvete. Visst, man kan inte testa allt men det här är ju bara löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts