Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag hittade en ny special om man tittar på account. Där kan man välja sin egen bild som man sen har med sig. Massor att välja på och det här gör det hela xtra kul och lite mer personligt.

Synd bara att den delen inte funkar ;)

Jag har samma tråkiga chip, fastän jag valt nåt annat.

mvh

Ant

• Svars 215
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Otroligt orutinerat att byta till ett nätverk som uppenbarligen inte ens har stresstestats.. hej då expekt.. hej parbet

Ja, verkligen

Eller hej 24hPoker. De verkar ha uppdaterat servrarna och det lirar på riktigt bra numera. Rebuy nu också.

Postad

Men ärligt talat .... jag förstår inte hysterin.

Expekt sa ju rätt klart i mailet som skickades ut 23e okt att det skulle kunna ta några dagar extra att få klienten att fungera fullt ut.

Relaxa nu.

Postad

Långa svarstider på pokersupporten

Bäste kund,

Vi är väl medvetna om de problem som du som pokerkund har med vår nya pokerklient just nu eller har haft under dagen. Vi beklagar verkligen dessa problem och kan garantera dig att Tain just nu har tillsatt fullständiga resurser att lösa dessa problem så fort som möjligt.

Vi vill också be om ursäkt för de långa svarstider som vi just nu har på vår pokersupport p.g.a. det stora antalet frågor som kommer in. Din fråga kommer att besvaras så fort som möjligt och vi ber om din förståelse.

Tack för ditt tålamod!

Postad
Långa svarstider på pokersupporten

Bäste kund,

Vi är väl medvetna om de problem som du som pokerkund har med vår nya pokerklient just nu eller har haft under dagen. Vi beklagar verkligen dessa problem och kan garantera dig att Tain just nu har tillsatt fullständiga resurser att lösa dessa problem så fort som möjligt.

Vi vill också be om ursäkt för de långa svarstider som vi just nu har på vår pokersupport p.g.a. det stora antalet frågor som kommer in. Din fråga kommer att besvaras så fort som möjligt och vi ber om din förståelse.

Tack för ditt tålamod!

Varför klipper du in den där dåliga ursäkten när den redan går att läsa på Expekts hemsida vilken man garanterat redan har gått in på när man inser att skiten inte fungerar som utlovat. Jobbar du där eller???

Postad

Tycker det är lite dålig stil att börja klanka första dagen, alla som har programmerat något mer avancerat än "hello world" vet att det är ganska svårt att testa för alla tänkbara situationer. Något oförutsett har väl hänt och nu har dom nere systemet för att kunna fixa det.

Jag tycker annars klienten verkar rätt ok, lobbyn är iallafall bra mycket bättre än gamla prima. Sen har dom fortfarande en hel del glitchar och problem som man tycker att dom borde fixat innan släppet, men det är nog tidsoptimism som ligger bakom. Tror det är sällan programmerarna får den tid dom skulle önska att bli klara...

Jag håller mig nog till freerolls och micro tills man ser att systemet är mer stabilt.

Postad

[Tain Poker is currently unavailable due to technical issues

--------------------------------------------------------------------------------

Please try again in 15 minutes ]

Har jag fått hela kvällen :? Booooooooooooooring!

Hoppas det ligger ett FETT reload erbjudande när man loggar in imorgon, annars kommer neteller reloadas.......................

Postad
[Tain Poker is currently unavailable due to technical issues

--------------------------------------------------------------------------------

Please try again in 15 minutes ]

Har jag fått hela kvällen :? Booooooooooooooring!

Hoppas det ligger ett FETT reload erbjudande när man loggar in imorgon, annars kommer neteller reloadas.......................

word