Vedis Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Finns det någon tråd som diskuterar de bästa alternativen till Expekt inom primanätverket. Har inte hittat ngn vid sökning. Eurobet har nämnts här t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 5800 connected , 3590 seated ingen katastrof alls, Varav 3000 spelar freeroll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zebra73 Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Finns det någon tråd som diskuterar de bästa alternativen till Expekt inom primanätverket. Har inte hittat ngn vid sökning. Eurobet har nämnts här t.ex. Bara till att välja vilket som är bäst är väl svårt att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Det var längesedan som expekt hade en sån dominerande ställning i Prima. De har ca: 20% av Primas kunder. Många av dem har endast spelat poker hos expekt och vill ha kvar sina playernotes och är trygga med layouten som Prima erbjuder. Förvånar mig inte om 50-70% av pokerspelarna vill fortsätta i Prima nätverket så det verkliga tappet blir ganska litet. Samt som någon sa -Bra att vi andra får ha fiskarna för oss själva Många jag talat med i chatts och annat säger att de kommer att byta operatör inom Prima. Vill man ha svensk bra support så rekommenderas NordicBet. Parbet har det snackats om i denna tråd. Mycket riktigt så skall de också ut ur Prima då Expekt har ägarintressen i det bolaget. Jag hörde att i mitten av November skall de ut. De är inte så stora så det påverkar nog nästan ingenting i Nätverket. För oss som vill möta spelare från hela världen och inte bara skandinavien(90% av Expekts kunder är från Norden) så syns vi vid ett Primabord framöver...ha'det Pratade just med supporten på Parbet och frågade om de ska ut ur Prima och in med sin pokerdel till Tain. de svarade att de var nöda med Prima och kommer stanna där, så jag vet inte hur mycket sanning som finns i ryktena. Jag förstår inte vitsen med att dra sig ifrån de stora näten dock. Rakebackkrigen på prima kan vara en orsak enligt en del, men jag tror de flesta inte kommer välja att dra till Expekt för att inte få rakeback och få spela med färre spelare. Det verkar vara en lose lose situation. Party var ju en annan sak. Även fast jag tycker det var lite fult så var det ju jäkligt smart för deras egen vinning. Men jag har svårt att se varför man ska spela på Expekt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SilverRäven Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Finns det någon tråd som diskuterar de bästa alternativen till Expekt inom primanätverket. Har inte hittat ngn vid sökning. Eurobet har nämnts här t.ex. Eurobet tillhör Party-nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lizzard Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Någon som fått hem klienten? När jag trycker på download så kommer det inte upp någon ruta så jag kan ladda ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rude Boy Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Frågan är om dom kommer att genomföra det idag. Det lär bli kaos. Jag testade att spela lite på Eurolinx igår och dom verkar ha stora problem med klienten. Som tur är så spelade jag bara 3 freerolls utan att sätta in några pengar. Det var 2-3 real money bord igång. Den första turneringen jag spelade gick ca 1 timma innan klienten låste sig efter några minuter loggade jag ut och in igen nu var lobbyn låst men jag kunde fortsätta spela. Den andra: Gick en timma sedan var det paus som drog ut på tiden efter ca 20 minuter kom ett meddelande i chatten att dom skulle starta om sina servrar, efter ytterligare väntan ca 20 min. så loggade jag ut och in igen. Nu fick jag ladda ner uppdateringar till klienten och när jag kom in igen så fanns det inga spår av turneringen jag spelade. Registrerade mig på en tredje som gick utan problem, vann 5.25 men när jag loggade in idag så fanns 7.65 på kontot. Har ingen aning vart dom extra 2.40 kom ifrån men det är väl bara att tacka och ta emot. Man kan undra hur det går nu när Expekt ska komma med sina kunder dit. Känns som dom borde lagt ner mer tid på tester innan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Finns det någon tråd som diskuterar de bästa alternativen till Expekt inom primanätverket. Det är väl inte så stor skillnad. Själv har jag konton på Bet365poker, Parbet och The Gaming Club. Alla tre hade generösa bonusar när jag sign:ade upp, och jag kan rekommendera alla tre. Men det finns ju fler: Royal Vegas Poker NordicBet Poker Bet Hold`em Poker Metro StansPoker.com Crazy Poker BetonUSA Poker Aztec Riches Poker 7 Sultans Poker Lucky Nugget Poker River Belle Poker Golden Tiger Poker Code Poker Wild Jack Poker Purple Lounge Golden Riviera Poker Captain Cook`s Poker 32Red Poker Poker333 Colosseum Poker Grand Bay Poker Spin Palace Poker Virtual City Poker Trident Poker Roxy Poker Thunderluck Poker Big Dollar Poker Boylepoker MrBookmaker French 24Poker Poker Rewards betED Poker DreamPoker MrBookmaker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shevchenko Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Någon som vet när dom kommer upp ? lär bli katastrof för er kunder som har pengar där ...... tog ut mina och satte in på parbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robban111 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Nån som har laddat ner den ny klienten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Verkar inte finnas tillgänglig för nedladdning än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Vi får väl hoppas att Expekt kommer med en FET bonus... Det är väl det enda som kommer att få mig att spela på Expekt om vi säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robban111 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 De ska tydligen ha massa erbjudanden mellan 25-29 oktober.... men det verkar ju inte lägga upp den där klienten någongång .... det börjar dra svida i pokertarmen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mongokongo Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 De ska tydligen ha massa erbjudanden mellan 25-29 oktober.... men det verkar ju inte lägga upp den där klienten någongång .... det börjar dra svida i pokertarmen Men herregud, det finns ju tusen andra sajter man kan spela på...och det nya Expekt lär inte göra NÅGON glad! Passa på att byt i tid, nu är väl ett utmärkt tillfälle!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robban111 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Nu är den uppe!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lnvincible Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 25/50 NL är det högsta bordet ? / orka kliva ner i stakes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lingonsnaps Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Innebär flytten till Tain att det är slut på 100k guarantee och 1k freerolls nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lnvincible Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Asså jag hittar ju inte ens HU borden..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larry Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Finns det någon tråd som diskuterar de bästa alternativen till Expekt inom primanätverket. Det är väl inte så stor skillnad. Själv har jag konton på Bet365poker, Parbet och The Gaming Club. Alla tre hade generösa bonusar när jag sign:ade upp, och jag kan rekommendera alla tre. Men det finns ju fler: Royal Vegas Poker NordicBet Poker Bet Hold`em osv. Är det någon som vet vilka av siterna i Elvis inlägg ovan, som är registrerade i EU? Parbet och Bet365 känner jag redan till, men vilka av de övriga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vedis Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Finns det någon tråd som diskuterar de bästa alternativen till Expekt inom primanätverket. Det är väl inte så stor skillnad. Själv har jag konton på Bet365poker, Parbet och The Gaming Club. Alla tre hade generösa bonusar när jag sign:ade upp, och jag kan rekommendera alla tre. Men det finns ju fler: ... Mmmm, ok tack. Har funderat lite på bet365 o parbet men inte kollat upp det ordentligt själv ännu. Viktigast för mig är enkel utbetalning till VISA som det fungerar på t.ex. Expekt o Multi nu. Sedan är väl RB-möjligheter också lite intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunny Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Har installerat nu. Ser väl bra ut tycker jag... Har dock inte fått med mig mina tokens som jag hade innan, någon som vet om de kommer eller om man får börja om från 0? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robban111 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Vore lustigt om du inte fick tillbaka dem tycker jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunny Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Vore lustigt om du inte fick tillbaka dem tycker jag.... Ja de tycker jag också. Skicka precis ett mail till dom så får se vad dom säger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
banzai3030 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Innebär flytten till Tain att det är slut på 100k guarantee och 1k freerolls nu? Ja, dom som fanns när Expekt låg på Prima, men en inte allt för vild gissning är att det kommer finnas liknande saker på Tain Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 kan nån tipsa om en prima sida som har nån hygglig signup bonus och accepterar neteller. nordic bets bonus verkar bra men neteller möjligheten saknas. Drygt å sätta in med visa hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts