Gå till innehåll

Nej tack till mailreklam


SweCyrus

Recommended Posts

Jag vet inte när och vart jag skrev på en lista om att få mailreklam skickat till mig från bla TILTAN1C. Visst det är jättebra om ni skickar mail om tourer och liknande men erbjudanden om sign-up bonusar och liknande som någon annan, tex TILTAN1C, skulle tjäna något på. Möjligtvis om det skulle vara så att klubben tjänade något på det men inget annat.

 

Som sagt ta bort mig från den där listan så snabbt ni bara kan, jag får ganska mycket skräppost ändå.

 

Tack på förhand Joel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tuttinutti, jag gillar ju att tjäna pengar bli inte så puttinutt för det. Ursäkta att jag störde din mailbox. Hoppas den inte tar så illa upp att du slår ut mig på kickoffen.

 

Det var mer det att jag inte vill ha mer skit i mailboxen än det jag redan får idag. Eftersom jag förstod att det var rockets.se som hade lämnat ut min mailadress så tykte jag att det var lite dåligt och påpekade det. Och vad jag förstod så var det du gjorde mot klubbens regler så rätt ska vara rätt eller hur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...