SweCyrus Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Jag vet inte när och vart jag skrev på en lista om att få mailreklam skickat till mig från bla TILTAN1C. Visst det är jättebra om ni skickar mail om tourer och liknande men erbjudanden om sign-up bonusar och liknande som någon annan, tex TILTAN1C, skulle tjäna något på. Möjligtvis om det skulle vara så att klubben tjänade något på det men inget annat. Som sagt ta bort mig från den där listan så snabbt ni bara kan, jag får ganska mycket skräppost ändå. Tack på förhand Joel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TeddyKGB Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Nej detta ska inte ske, måste ha blivit ett misstag. Det är meningen att bara mail ang. klubben som dimpa ner om olika evenemang och sånt. Jag tar på mig smällen och tar ett snack med TILTAN1C. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 26 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Nej detta ska inte ske, måste ha blivit ett misstag. Det är meningen att bara mail ang. klubben som dimpa ner om olika evenemang och sånt. Jag tar på mig smällen och tar ett snack med TILTAN1C. Låter som en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TITAN1C Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 tuttinutti, jag gillar ju att tjäna pengar bli inte så puttinutt för det. Ursäkta att jag störde din mailbox. Hoppas den inte tar så illa upp att du slår ut mig på kickoffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 1 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2005 tuttinutti, jag gillar ju att tjäna pengar bli inte så puttinutt för det. Ursäkta att jag störde din mailbox. Hoppas den inte tar så illa upp att du slår ut mig på kickoffen. Det var mer det att jag inte vill ha mer skit i mailboxen än det jag redan får idag. Eftersom jag förstod att det var rockets.se som hade lämnat ut min mailadress så tykte jag att det var lite dåligt och påpekade det. Och vad jag förstod så var det du gjorde mot klubbens regler så rätt ska vara rätt eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TITAN1C Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 o puss på dig med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tim_linus Postad 3 September , 2005 Rapport Share Postad 3 September , 2005 swe cyrus eööer bvad du heter nu måste vara den största tönten jag sett någon son om du menar allvar med du skriver om saken e så.... så kommer jag spamma din email så länge du lever putttaaaaaaaaaaaaaaa ps jag kommer slå ut dig imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts