SantaClawzz Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Vilka/Vilken pokersajt belönar lojala spelare? Jag menar då belöningar i form av varor/events/turneringar/biljetter/younameit. Jag har en längre tid funderat på att bara spela på en sajt och vill då självklart välja en som ger mig något tillbaka i form av belöning för mitt ihärdiga spelande. Spelar FL 2/4 & 3/6 Citera
Donner Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Pokerstars har ett frequent player points system. Du får poäng för varje rakad hand och dessa kan du köpa saker för i deras butik(böcker, kläder etc) eller köpa in dig i sateliter. UB har nått liknande system. Nackdel dock att dessa är icke EU-sajter. Citera
scott parsley Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Spelar på Betholdem som är en del av Prima. De har också ett slags poängsystem där de hundra första på leaderboarden får vara med i en $1500 freeroll (brukar vara runt 40 st med) varje söndag. De trettio första på leaderboarden får dessutom vara med och dela $1500 dollar, brukar inte behöva spela så mycket för att få vara med o dela på det. Top 100 kommer man med på hursomhelst. Typ. (Sen finns det ju RB också...) Citera
heltok Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 empire har något slött VIP-system som man får poäng man kan handla allt från fickplunta till iPod för. men mest EV är nog att ta ut dem som $ istället vilket man också kan göra. party är det lätt att få poäng och för dem kan man spela freerolls eller köpa allt från flip-flops till kepsar. Citera
psatiw Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 köpa allt från flip-flops till kepsar. Ligger Plasma-TV nånstans i den rangen? SLK? Citera
busen Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 bestpoker gör tydligen dig till VIP-kund om du generar 5000VIPs, = resor, ipod o sådant. WillHill har som en sorts bonus att ge sina spelare 25£ i början på varje månad Citera
Mr_Michuzz Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 jag spelar bara sit and go turneringar... suger på cash games- men undrar vilka sites ger poäng/rake för att man spelar, och om dom gör det ,,, vilken site ger mest eller vilket e bäst för en svensk.. och,,, fins det nån annan prima site som gör det Citera
Blado Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 doyles sida gör det har jag för mig Citera
eyedol Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Även hos Party får du poäng för MTT/SnG. Citera
Mr_Michuzz Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 ingen prima poker site som ger poäng?? Citera
Baloos Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Pokerstars har regelbundet bonusar som jag tror går att stacka. De bästa bonusarna är ekvivalenta med 100% rakeback på din nivå. Citera
TANDEMCYKELN Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 jag spelar bara sit and go turneringar... suger på cash games- men undrar vilka sites ger poäng/rake för att man spelar, och om dom gör det ,,, vilken site ger mest eller vilket e bäst för en svensk.. Absolute Poker. Helt sjuka SnG. Så jäkla tighta människor. Citera
bearass Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Det du menar med att belöna spelare finns det flera olika sätt att se på. Interpoker tex har en Platina club för sina spelare som rejkar in mest, man får spela fina kval turneringar gratis som det är grymt bra value i. Sen erbjuder ju många siter rakeback som vad jag tror är det bästa för den nivå du lirar. Man kan få allt ifrån 30-50% rb på vissa siter. Sen har många sk poäng man får som man kan utbyttja till diverse olika saker som att köpa prylar eller lira turerninger för. Citera
Matteprof Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 bestpoker gör tydligen dig till VIP-kund om du generar 5000VIPs, = resor, ipod o sådant. var hittar jag mer om det här...? Ser det inte på bestpoker.com Citera
Verdi Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Det är bättre att vara en illojal hora. Citera
jolo Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Fr o m 21 nov så kör Expekt freerolls-vecka med totalt $140.000!!! Man måste samla frequent player points för att kunna vara med, ingen aning om hur mycket spel som krävs. Nån som vet vad een FPP motsvarar i antal händer? Citera
Raimo Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Heypoker har ett fint system med där man får handla i deras webshop med sina vip poäng. Medlemmar från pokerforum får även rabatt på valda produkter varje månad Citera
chapman Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Det är bättre att vara en illojal hora. ...än en lojal torsk. Pokerchamps har väll ett inbyggt rakebacksystem. Citera
Zyr Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 tycker de flesta sidors system suger.. det man vill ha är 30%+ rb Citera
baller Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Tycker jag inte. Rakeback är ett helt ineffektivt och plumpt sätt som tillgodoser ett fåtal spelare som råkar ha tur att få reda på fördelen. Citera
MrFroggyX Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Crazypoker(Prima) ger ut 33% direkt från siten i rakeback varje månad.. Plus om du hittar någon affe så kan du få en 20-25 extra.. Blir ju runt 50% totalt.. Inte så dåligt.. Raken blir ju halverad! Citera
Recommended Posts