Gå till innehåll

Kennethhhh battlar bots på Stars

Kennethhhh

Recommended Posts

Long time no see pokerforum och poker i övrigt! 

Ni som känner till nicket vet att jag var en galning som satt HU mot nästan alla på SVS innan flytten till iPoker. Har aldrig varit något fan av anonyma bord heads up då det tar bort "känslan" av att möta en riktig spelare och därmed har det blivit ytterst få händer på SVS-ipoker totalt. 

Ska försöka få igång liret igen och därmed en dagbok för uppföljning och roliga händer! 

Alternativ för HU som jag ser:
SVS/Ipoker Anonyma (Faller bort pga anonymt)
Partypoker - Ej licens i Sverige 
888 - Ingen HU 
GG - Ingen HU 
Appar - No thanks 

Kvar finns Pokerstars och tro det eller ej verkar det fortfarande finnas värde på zoom-borden NL50-100. 

1. Helt galen kille som lyckades sunrunna en stack som snabbt försvann:

image.png.fc2ec203f468db00e3c88968d427458c.png

2. Not sure if... 

image.png.82e712e038f9abdd247d8ba59bc029cc.png

3. Full tidsbank på denna. Funplayer skulle väl aldrig överbetta en J på turn? Många bluffar och enbart Q10/JJ, möjligtvis AJ/A7 han reppar. 

image.png.9d0cffb5e7f7ecbb2545369cd8e61132.png

4. Redline-warrior och sunrun (Första 10k händer = 30bb/All in adj) 

image.thumb.png.45c1dfeefa5285aa9e36b4d49ba8c911.png

• Like 7
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får krypa till korset då jag har syndat...

Blev återhopp på SVS igår, gick inget vidare i SM, men bättre gick det på HU-borden. Det kom en grabb som bestämde sig för att donera en halv månadslön på 5/10 (!?). Jag lämnade efter 3,5h spel runt 23.45 med 2900bb, trött gubbe som man är, men han satt kvar. 

Graf från SVS i USD (Blandat 2/5 och 5/10)

image.thumb.png.784d84f862d2aeae498d11eef14e24b4.png

1. Hamnade i blåsväder initalt när jag drog denna bluff, spelet på bordet var ändå helt OK vid denna tidpunkt. 

image.png.104b1d02f26106ca42e07a591ef6d7a1.png

2. Det var efter denna hand som det blev "åka av". Efter det kunde man njuta av 2000bb åkturen 

image.png.8fa5521ed1f903f4f3258effcb3f1572.png

3. Inga superintressanta händer 800bb -> 2800bb

image.png.3386bc5ecc8255479f9f7be70a5e40b4.png

• Like 3
Länk till kommentar

1 timme sedan, säger brusig1 :

Spelade du mtts innan och postade här på forumet eller blandar jag ihop dig med någon? Nyfiken vad dina mål är, hu-landskapet ser riktigt deppigt ut. 

Coinpoker erbjuder f.ö hu och tycks ha mycket action på nl1k och nedåt.

Du blandar nog ihop mitt nick med någon annan.

Målet är huvudsakligen det stora ”mindgamet” heads up innebär - hur får jag ut max ev av motståndaren? En blandning av väldigt aggressiv spelstil med chat/emojis kan väcka djävulen hos många. Som du säger är heads up dött förutom på helgen vilket passar perfekt då jag har ett kontorsjobb 8-17 jag trivs utmärkt på. 

Tack för tipset, ska helt klart slå ett öga på coinpoker!

Länk till kommentar

"Ni som känner till nicket vet att jag var en galning som satt HU mot nästan alla på SVS innan flytten till iPoker" - Får lite PTSD av att läsa det här 😅 När jag lirade som mest HU minns jag mycket väl när du började invadera /5 /10 borden på SvS. Minns även att jag jagade efter dig i början och att vi battlade en hel del innan jag insåg att det förmodligen inte vara värt det hehe. Lycka till på stars, kul med en HU DB!

Länk till kommentar