CQuest Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Vilken sajt eller vilket nätverk upplever ni ha det lösaste och sämsta spelet vid Sit&Go turneringar? * RP och flytt till Onlinepoker - QoS * Citera
rickie Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Lägger min röst på partypoker Citera
onehitwonder Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Om ni testar 5$ sit and go på pokerstars så ska ni se på riktigt svaga spelare. Det är nästan svårt att inte komma ITM där! Eller testa HU SnG med fyra spelare. Det är också lönsamt. Citera
Haggisen Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Paradise Poker e löst både pre och postflop Citera
Haggisen Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 sämst är dock B2B-nätverket Citera
solle Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Hehe, kan inte nån säga nån Prima-sajt också, så är väl alla nätverk inräknade i stort sett Citera
Ruterkung Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Jag tycker prima är bäst/sämst Citera
CQuest Postad 25 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Hehe, kan inte nån säga nån Prima-sajt också, så är väl alla nätverk inräknade i stort sett hehe, jepp. En poll hade nog varit på sin plats =) Citera
kgl Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Jag tycker primas sit'n'go's är så random så det inte finns. Blindsen höjs sjukt fort. Dock är det ju väldigt tomtigt spel, i alla fall på de lägre nivåerna. Citera
rickie Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Jag tycker primas sit'n'go's är så random så det inte finns. Blindsen höjs sjukt fort. Dock är det ju väldigt tomtigt spel, i alla fall på de lägre nivåerna. Det finns ju både turbo SNGs o vanliga på prima har jag för mig. I dom vanliga höjjs väl blindsen rätt lagom. Citera
PaisanoDay Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 "Eller testa HU SnG med fyra spelare. Det är också lönsamt" Har aldrig förstått vitsen med denna variant. Är det inte mer eller lika lönsamt att spela heads up och vinna två gånger? Citera
CQuest Postad 25 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Om ni testar 5$ sit and go på pokerstars så ska ni se på riktigt svaga spelare. Det är nästan svårt att inte komma ITM där! Eller testa HU SnG med fyra spelare. Det är också lönsamt. Testade Poker Stars 5 dollars SnG innan. Jag uppfattade det inte som om spelet var tillräckligt löst. Dessutom tog det ganska lång tid innan den/de första hade åkt ut. Men det kanske bara var tillfälligheter. Citera
tw3R Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Det är lätt Victor Chandler De är också inte dyr rake för å lira och de finns många olika nivåer att välja på Citera
Djens Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Pacific! edit: kgl, dina quotes längst enr låter some n kompis till mig Citera
Recommended Posts