Johan_Beta Postad Tisdag kl 23:11 Författare Rapport Postad Tisdag kl 23:11 Gott gubbar, bra input - mkt uppskattat! 1 Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 23:13 Författare Rapport Postad Tisdag kl 23:13 Dykt upp några riktigt sköna gubbar på sistone som slåss om potterna som om de vore besatta av rabiesdemoner. Kärlekshoutout till honorablefrank & gunnargunner 🤠 1 Citera
soldado9 Postad 22 timmar sedan Rapport Postad 22 timmar sedan 12 timmar sedan, säger Johan_Beta : Dykt upp några riktigt sköna gubbar på sistone som slåss om potterna som om de vore besatta av rabiesdemoner. Kärlekshoutout till honorablefrank & gunnargunner 🤠 Fick en hel annat bild när jag var inne en sväng igår. Nittigare än nånsin 😀 det är många yxel-stats med 3% 3-betsrange Citera
Johan_Beta Postad 21 timmar sedan Författare Rapport Postad 21 timmar sedan 1 timme sedan, säger soldado9 : Fick en hel annat bild när jag var inne en sväng igår. Nittigare än nånsin 😀 det är många yxel-stats med 3% 3-betsrange Ja resten är ju vidriga - viktigt att lyfta fram goda exempel! Tack för du betalade av min 12krmin-raise med 4-stege igår ❤️ 1 Citera
Recommended Posts