Babushka1 Postad Måndag kl 00:02 Rapport Postad Måndag kl 00:02 (redigerade) 1 timme sedan, säger Johan_Beta : Den här handen tycker jag är symptomatisk för 90% av alla tags. Exakt varenda stjärna står rätt för c/r på river. Han kan reppa färgen och jag kommer att ha få färger - jag är rätt färgcappad. Han kan reppa massor av missade drag och det är naturligt att sätta press mot min låga färgfrekvens. Jag har bettat halvpott, det är bra stacksizes bakom. Hur kan man inte vilja vara en person som c/r färg för värde här? Folk är så jävla livrädda för att då och då bli synade av en bättre hand - eller gud förbjude - en sån där jättevanligt förekommande re-raisebluff. Samma spelare som är livrädda för att gå för värde kan samtidigt samla ett närmast ofattbart mod för bluffar om de är stuck lite grann. Pumpa turn! Redigerad Måndag kl 00:03 av Babushka1 Citera
Lundin89 Postad Måndag kl 00:31 Rapport Postad Måndag kl 00:31 3 timmar sedan, säger Johan_Beta : Instämmer i att detta ämne bör beträdas med viss försiktighet eftersom det lätt blir fel och när det blir fel blir det väldigt dumt. Outning av namn, bilder och eventuell brottshistorik tycker jag är väldigt olustigt. Spekulation kring anonyma alias på en och samma sajt är väl mildare men spelar man högt och tappar action pga felaktigt utpekande är det ju vidrigt. Den risken är väl dock obefintlig på small stakes. Tycker det finns ett behov av att kunna upplysa varandra om uppenbart multi / newacc-spel av rättvise-skäl men då bör man ju inte gissa utan föra fram något som är av substans. Jag bekräftade en av Ruos svingar efter att ha stämt av oerhört komprometterande time stamps i min databas och det tycker jag var rimligt agerat. Vad är @Lundin89 stans i den här frågan? Eller rättare sagt kan ni utveckla bakgrund. 1.8- Nolltolerans mot outningar. Det är ett totalförbud mot att såväl avslöja som att spekulera i vilka som döljer sig bakom ett forumnick eller svenska spelaralias. Det specificeras inte i regeln att man inte får koppla ihop svenska pokerkonton, men likväl så är det en form av outning. Enklast är att helt enkelt inte diskutera vilket pokerkonto man tror är ett annat i posterna på forumet, det har ingen plats här. Är man intresserad av att prata om det ändå så kan man t.ex. använda PM, Discord eller något annat för ändamålet. Citera
Johan_Beta Postad Måndag kl 08:00 Författare Rapport Postad Måndag kl 08:00 7 timmar sedan, säger Babushka1 : Pumpa turn! Kräver en del flopp-förändringar för gamle Mats and you lost me att förändringar och spretiga linjer! Citera
Johan_Beta Postad Måndag kl 08:21 Författare Rapport Postad Måndag kl 08:21 7 timmar sedan, säger Lundin89 : 1.8- Nolltolerans mot outningar. Det är ett totalförbud mot att såväl avslöja som att spekulera i vilka som döljer sig bakom ett forumnick eller svenska spelaralias. Det specificeras inte i regeln att man inte får koppla ihop svenska pokerkonton, men likväl så är det en form av outning. Enklast är att helt enkelt inte diskutera vilket pokerkonto man tror är ett annat i posterna på forumet, det har ingen plats här. Är man intresserad av att prata om det ändå så kan man t.ex. använda PM, Discord eller något annat för ändamålet. Som Dumpen men inverterat och för poker Citera
Johan_Beta Postad Måndag kl 23:05 Författare Rapport Postad Måndag kl 23:05 ALLMÄNT MEDDELANDE: Idag spelade jag och Storkuksmannen HU 4 bord i en timme. Jag förlorade 600bb och de 12 största potterna som spelades. Jag har aldrig tidigare upplevt en så tråkig timme i mitt liv men hoppas att detta blir startskottet för en makalös comeback som förhoppningsvis leder till årtusendets grudgematch - BIGD vs MOHAMAD. Slut på meddelande. 3 Citera
Rhetoric Postad igår kl 04:45 Rapport Postad igår kl 04:45 5 timmar sedan, säger Johan_Beta : hoppas att detta blir startskottet för en makalös comeback som förhoppningsvis leder till årtusendets grudgematch Jag är villig att betala för detta. Citera
soldado9 Postad igår kl 06:33 Rapport Postad igår kl 06:33 7 timmar sedan, säger Johan_Beta : ALLMÄNT MEDDELANDE: Idag spelade jag och Storkuksmannen HU 4 bord i en timme. Jag förlorade 600bb och de 12 största potterna som spelades. Jag har aldrig tidigare upplevt en så tråkig timme i mitt liv men hoppas att detta blir startskottet för en makalös comeback som förhoppningsvis leder till årtusendets grudgematch - BIGD vs MOHAMAD. Slut på meddelande. Blev faktiskt kontakad av Mr mohammed att han ville spela mig igen. Jag får suga på den karamellen, Han mötte ju mig i det sämsta stadiet någonsin. Ska se vad jultomten kommer med i säcken kanske man kan göra det till realitet, det trista på svs med hu är ju att det bara går att köra anobord. Undra om dom ska fixa det? Citera
Johan_Beta Postad igår kl 07:54 Författare Rapport Postad igår kl 07:54 3 timmar sedan, säger Rhetoric : Jag är villig att betala för detta. Lill-Elon är klar - @Färgadstege öppna kalendern och kom med datumförslag Citera
Yxel Postad 4 minuter sedan Rapport Postad 4 minuter sedan Björnhandsken känns som flera personligheter också, spelar helt olika. Den ena 15/9/2, den andra 26/20/12 "typ" Citera
Recommended Posts