Johan_Beta Postad Onsdag kl 17:44 Författare Rapport Postad Onsdag kl 17:44 Du får hålla till godo med en klassisk matsjonssonare @Babushka1 mot en spelare jag utgår från är en mycket trogen läsare av dagboken. Snabb syn, får titta på mina hålkort - exemplariskt av STM Citera
Johan_Beta Postad Onsdag kl 22:44 Författare Rapport Postad Onsdag kl 22:44 Det här livade faktiskt upp lite - blev slowrollad av scurra! Citera
Johan_Beta Postad Onsdag kl 22:54 Författare Rapport Postad Onsdag kl 22:54 Macke tog en ny skalp ikväll. Den där mjäk-betten ser man i tid och otid. Vad säger ni solver-lovers där ute - vad är strat i IP och OP? Min gamla handbok från 80-talet säger alltid åt mig att pusha i alla lägen vilket inte alltid tjänat mig väl. Citera
Johan_Beta Postad Onsdag kl 22:57 Författare Rapport Postad Onsdag kl 22:57 Push-kungen gör det igen och stöter på hårt motstånd. 1 Citera
RuoXuan Postad igår kl 02:59 Rapport Postad igår kl 02:59 Tänk om man hade din BR, hade varit en våtdröm..💦 Citera
RuoXuan Postad igår kl 03:39 Rapport Postad igår kl 03:39 4 timmar sedan, säger Johan_Beta : Det här livade faktiskt upp lite - blev slowrollad av scurra! MagnaScurra, vilket geni..inte första(!) och definitivt inte sista gången man ser den stjärnan CC3Bet OOP med ett mediokert PP. Citera
Markus8000 Postad 23 timmar sedan Rapport Postad 23 timmar sedan 11 timmar sedan, säger Johan_Beta : Men herregud, han hade sparat ihop time bank som om det vore livsnödvändigt insulin och sen tankade han >1 min som om hela hans liv stod och hängde på den där femhundringen. Han har väl suttit och refreshat den här DBn varannan minut sen igår kväll. Macke är så pass stor nu att han måste lära sig att det kostar pengar att få se hålkort. Roligt skrivet Marre 😂 Läser så ofta jag kan och nu med HH:s är den obligatorisk dagligen. Kämpa på. ❤️ Citera
Johan_Beta Postad 20 timmar sedan Författare Rapport Postad 20 timmar sedan 4 timmar sedan, säger RuoXuan : Tänk om man hade din BR, hade varit en våtdröm..💦 Du målar upp mig som den där Cirque de soleil-mannen som blåste några mUSD i månaden på nosebleed online och det gör mig väldigt glad 1 1 Citera
Johan_Beta Postad 20 timmar sedan Författare Rapport Postad 20 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Markus8000 : Roligt skrivet Marre 😂 Läser så ofta jag kan och nu med HH:s är den obligatorisk dagligen. Kämpa på. ❤️ Tack Macke, jag försöker glädja dig på så många arenor som möjligt 2 Citera
Johan_Beta Postad 20 timmar sedan Författare Rapport Postad 20 timmar sedan 9 timmar sedan, säger Johan_Beta : Macke tog en ny skalp ikväll. Den där mjäk-betten ser man i tid och otid. Vad säger ni solver-lovers där ute - vad är strat i IP och OP? Min gamla handbok från 80-talet säger alltid åt mig att pusha i alla lägen vilket inte alltid tjänat mig väl. @Babushka1 @Rhetoric var är ni när ni faktiskt behövs? Citera
Markus8000 Postad 20 timmar sedan Rapport Postad 20 timmar sedan 9 minuter sedan, säger Johan_Beta : @Babushka1 @Rhetoric var är ni när ni faktiskt behövs? Använder samma handbok som du men i min står syn > lägg > allt in på turnspelet. Förklaringen är att allt in effektivt rensar bort alla händer du vill ska fortsätta stoppa in deg. Det påminner inte så lite om att försöka idka älskog en sen krogkväll. Du väljer här alternativet att chansa på snyggaste bruden och dessutom fråga om stora programmet direkt. 1 Citera
Johan_Beta Postad 20 timmar sedan Författare Rapport Postad 20 timmar sedan 9 minuter sedan, säger Markus8000 : Använder samma handbok som du men i min står syn > lägg > allt in på turnspelet. Förklaringen är att allt in effektivt rensar bort alla händer du vill ska fortsätta stoppa in deg. Det påminner inte så lite om att försöka idka älskog en sen krogkväll. Du väljer här alternativet att chansa på snyggaste bruden och dessutom fråga om stora programmet direkt. Frågan är väl hur mkt bluff/sämre händer-deg det faktiskt kommer in på river när jag synat en raise, en mjäkbet och nu har utmärkta potodds att få investera mina sista kronor och hur mkt jag ger er brain-boys en freeroll. Men ja det är väl säkert syn som är spelet, aldrig får man pusha längre Citera
Babushka1 Postad 19 timmar sedan Rapport Postad 19 timmar sedan 56 minuter sedan, säger Markus8000 : Använder samma handbok som du men i min står syn > lägg > allt in på turnspelet. Förklaringen är att allt in effektivt rensar bort alla händer du vill ska fortsätta stoppa in deg. Det påminner inte så lite om att försöka idka älskog en sen krogkväll. Du väljer här alternativet att chansa på snyggaste bruden och dessutom fråga om stora programmet direkt. Exakt detta som Markus säger. ❤️ Citera
Johan_Beta Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan 31 minuter sedan, säger Babushka1 : Exakt detta som Markus säger. ❤️ Då vill jag fan se lite skräp stoppa in degen på river sen - återkommer med rapport om hur gubbarna skött sig Citera
Babushka1 Postad 18 timmar sedan Rapport Postad 18 timmar sedan 16 timmar sedan, säger Johan_Beta : Du får hålla till godo med en klassisk matsjonssonare @Babushka1 mot en spelare jag utgår från är en mycket trogen läsare av dagboken. Snabb syn, får titta på mina hålkort - exemplariskt av STM Denna är inte bra. Du blir ganska enkel om du bara pushar luft. Citera
Johan_Beta Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan Är det här heller inte en push då? Hur kan det kännas så rätt att knappa in hans stacksize manuellt och trycka raise om det är så fel? Citera
Babushka1 Postad 18 timmar sedan Rapport Postad 18 timmar sedan 3 minuter sedan, säger Johan_Beta : Då vill jag fan se lite skräp stoppa in degen på river sen - återkommer med rapport om hur gubbarna skött sig Stoppa in deg med värde, eller med bluffar som blockar lite kombinationer av värde. GL❤️❤️❤️ 1 Citera
Johan_Beta Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan 3 minuter sedan, säger Babushka1 : Denna är inte bra. Du blir ganska enkel om du bara pushar luft. Man måste få ha lite roligt också 1 Citera
Johan_Beta Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan Mycket trams-snack från min sida så vill verkligen betona att jag är oerhört tacksam för all seriös input kring mina misshandlade HH:s. Citera
Babushka1 Postad 18 timmar sedan Rapport Postad 18 timmar sedan 11 minuter sedan, säger Johan_Beta : Är det här heller inte en push då? Hur kan det kännas så rätt att knappa in hans stacksize manuellt och trycka raise om det är så fel? Den är rätt vild imo 😂 du gör ju aldrig det med 44, eller 43s, A3s. Du får sällan syn av sämre händer. 56o är en bättre hand att gå bananas med än 66. Hade hellre låtit honom skjuta på och synat ned men det kräver mer bollar på ett vis🙂 Citera
Johan_Beta Postad 17 timmar sedan Författare Rapport Postad 17 timmar sedan 37 minuter sedan, säger Babushka1 : Den är rätt vild imo 😂 du gör ju aldrig det med 44, eller 43s, A3s. Du får sällan syn av sämre händer. 56o är en bättre hand att gå bananas med än 66. Hade hellre låtit honom skjuta på och synat ned men det kräver mer bollar på ett vis🙂 Its so easy to raise, its so easy to fold - it takes strength to be calling him down Citera
Babushka1 Postad 17 timmar sedan Rapport Postad 17 timmar sedan 7 timmar sedan, säger RuoXuan : MagnaScurra, vilket geni..inte första(!) och definitivt inte sista gången man ser den stjärnan CC3Bet OOP med ett mediokert PP. Kommer i pos mot 3bettaren och spelar djupstackat. Syna>fold. Kall 4bet mot en störig 3bettare från SB vs BTN behöver inte vara så kallt. Men här foldas sällan 💪 Citera
ILSA Tankeläsaren Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan Den 2024-11-17 kl 14:13, säger Babushka1 : Såg att Mr darko är reggat till HU-eventet! Det kan bli ni i final, Mats! Raffe tvåa. https://poker.se/nyhet/77968915/resultat-fran-tredje-helgens-spel-av-svenska-spels-sm 2 1 Citera
Babushka1 Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan 26 minuter sedan, säger ILSA Tankeläsaren : Raffe tvåa. https://poker.se/nyhet/77968915/resultat-fran-tredje-helgens-spel-av-svenska-spels-sm Tack för du uppmärksammade mig på detta! Han är the Lord! Citera
Recommended Posts