Iggan Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Någon som vet om man kan fixa på PT att när man kollar på händer står det HERO istället för mitt riktiga nick? Så man inte behöver ändra manuellt varje gång man ska visa händer till någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Hej, har laddat upp lite händer och ser en tabell som ser ut ungefär såhär: Player actions: Poss. Actions: Raise%: Bet% osv.. Preflop: xx xxx xxx Flop: xxx xxx xxxx Turn: xxx xxx xxxx River: xxx xxx xxx Kruxet är nu att den sammanlagda procentsumman inte blir 100. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluffstropp Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Hej, har laddat upp lite händer och ser en tabell som ser ut ungefär såhär: Player actions: Poss. Actions: Raise%: Bet% osv.. Preflop: xx xxx xxx Flop: xxx xxx xxxx Turn: xxx xxx xxxx River: xxx xxx xxx Kruxet är nu att den sammanlagda procentsumman inte blir 100. Varför? Just nu blir summorna xxx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Hej, har laddat upp lite händer och ser en tabell som ser ut ungefär såhär: Player actions: Poss. Actions: Raise%: Bet% osv.. Preflop: xx xxx xxx Flop: xxx xxx xxxx Turn: xxx xxx xxxx River: xxx xxx xxx Kruxet är nu att den sammanlagda procentsumman inte blir 100. Varför? Svårt o säga nåt, posta en bild istället. Du kan ju censurera ev. nicks/sajter/nivåer eller vad det nu är du inte vill visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Så här ser det ut: edit: bild borta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Har en fråga om position stats också. Här är total vpip 31,44 %, Cold call PF 1,66 % och PF raise 22,37 %. Resten då? 22,37+1,66 blir inte 31,44. Är resten limp? http://img139.imageshack.us/my.php?image=stats2bca8.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Så här ser det ut: Länk Ok du kanske vill ta bort ditt nick på det sista stället också. Kikade in på min PT-bas och det är likadant för mig att de inte adderar till 100% och jag försöker klura ut varför. Uppdaterar om jag kommer på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Ok du kanske vill ta bort ditt nick på det sista stället också.Kikade in på min PT-bas och det är likadant för mig att de inte adderar till 100% och jag försöker klura ut varför. Uppdaterar om jag kommer på det. Ok, schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 ------- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2008 Försöker ladda hh från Unibet och betway Alltså Microgaming men det funkar dåligt Får det här svaret ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Please read the help for this window for instructions on how to do this. If you continue to have problems, please contact support@pokertracker.com. Och det betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Har en fråga som säkert redan är besvarade, Men det är 106 sidor att läsa Kan man få Sek i Pokertracker. Om man lirar på SVS ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Blir vansinnig!! Har försökt allt (men uppenbarligen på fel sätt) Laddat patchen, döpt om gamla gamdata filen börjat med en ny. Sökt på PT forumet men nada! Nu får jag det "roliga" meddelandet "!!! Database Error !!! SQLDBCode: 1 ; SQLErrText: Select error: SQLSTATE = S1000 no such table: HandHistory (1) " Vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 7 November , 2008 Rapport Share Postad 7 November , 2008 Hade HHconveter på datorn innan jag formaterade allt. Nu när jag ska tanka ner det igen så kan det inte startas efter som jag inte har NET.Framework 2.0 eller högre. Men på datorn finns NET Framwork 2.0 installerat , har startat om datorn flera gånger och installerat om det men ändå funkar det inte. Någon som vet hur man ska göra eller finns det något annat sätt att få in händerna i PT? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Hopplöst, jag får bara inte in händerna från betway Nu fick jag "Unable to get the tournament ID for tourney game number 2257475602...0.20 NL - Tournament) Real Money" Vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 felpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Har ett par häder där det blivit all in för ett ojämt belopp så står det typ: "call 39.99999999" detta har gjor någon bugg i PT och registreras som vinst på tex. $60235.35 Kan man på något sätt radera en specifik hand? Är det någon som varit med om samma bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zzpike Postad 24 November , 2008 Rapport Share Postad 24 November , 2008 Använder mig av pt3 idag men tänkte prova lite omaha på ongame och undrar om nån vänlig själ har lust och hjälpa mig att få igång pt2 omaha på ongame. Lyckas i alla fall inte ladda hem några händer till pt alls.. Försöker lägga till ongames till autoimporten men vill sig inte. Tacksam för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Hur får man pt2 att funka på boss siter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Vad skall en sng-spelare välja egentligen? HM eller PT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerPlogg Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Kan man använda PT3 med Hud:en samtigt på två sajter? tex SvSp och FTP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Hur ser jag vem/vilka jag har flest händer på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Vad skall en sng-spelare välja egentligen? HM eller PT? cashgame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Kan man använda PT3 med Hud:en samtigt på två sajter? tex SvSp och FTP Skapa olika profiler så går det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Hur lång tid brukar eran "housekeeping" ta? Min står å snurrar i 15min efter att ha importerat 200k händer, normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Ja det är normalt....20k händer brukar ta 2-3min beroende på hur kraftfull dator du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts