ea_0707 Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Har aldrig kört PT, körde PO förr men får inte statsen på bordet på ongame. Ska jag köra PAhud eller GT+ med PT till Ongame? Vilket rekommenderas ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Har aldrig kört PT, körde PO förr men får inte statsen på bordet på ongame. Ska jag köra PAhud eller GT+ med PT till Ongame? Vilket rekommenderas ? PAH alltid där det fungerar, vilket det gör på Ongame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aa_mehhh Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Om du klarar av att läsa av de data som PT sammanställer så kan få ut vilka händer du spelar fel samt vilka spelare på din nivå som du ska hålla dig undan från. Ok de låter bra, är PT svårt att använda? Testade att lira gratis verisionen av PO på 10 bord då laggade datorn sönder sig. ja har 1gb i ram o kör me AMD athln 2600+. Vad behöver man för att kunna lira 10 bord med dessa program? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Någon som har det skumma problemet att när man installerat programmet så går det inte att öppna? Det ligger startat men programmet öppnas aldrig utan bara ligger och drar minne? edit: formatering snarast.. datorn har flippat ut, men om någon har svaret så svara gärna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Hur ställer man in så PT håller isär FL 6max och fullring när man spelar på Prima om det nu går.nu visas det blandat så man har ingen koll på nuffrorna på dom olika borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kausti Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Går det att föra över en databas från PokerOffice till PokerTracker? Isf, hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Hur länge kan det ta innan man får sin registreringskod ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Har problem med Ongame. Får följande meddelnade: ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Please read the help for this window for instructions on how to do this. If you continue to have problems, please contact support@pokertracker.com. Har kollat I PTs forum men det hjälper mig inte mycket. Har både förr och nu försökt instalera SQLite 3 utan framgång. Fattar helt enkelt inte hur man gör. Finns ingen install.exe direkt. Har tidigare innan jag formaterade om hårddisken kunnat importera från Ongame. Tipps någon? Min engelska är inte så bra så det på PTs forum gav mig inte tillräckligt för att fatta. Någon som vill ge mig lite hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibsa Postad 4 Mars , 2007 Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Hejsan. Hur funkar det här med exchanges rates. Jag spelar ju på b2b och då är det ju valutan euro. var kan man hitta exchanges rates för vissa perioder? någon som vet eller har tips på hur jag ska göra för att få så rätt resultat som möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Hur länge kan det ta innan man får sin registreringskod ? Tog ca 2 timmar för mig, men det beror nog när på dygnet/när i veckan man beställer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Hej, är det någon snäll person som vet och kan berätta hur man får upp vad den andra personen hade för hand? Förstår att det är pokertracker och gametime+ eller något sånt.. Någon som kan skriva en guide eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Hej, är det någon snäll person som vet och kan berätta hur man får upp vad den andra personen hade för hand? Förstår att det är pokertracker och gametime+ eller något sånt.. Någon som kan skriva en guide eller nått? Kanske e ute och cyklar nu, men e de inte bara att gå in på just den HH, spela handen och kryssa i en av boxarna som gör att alla hålkort som e möjliga att ses visas..? Boxarna tror jag finns uppe i högra hörnet på fönsret där du ska spela handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Någon som vet hur jag på ett smart sätt skulle kunna jämföra min spelstil de senaste 10k händerna mot hur jag spelade tidigare. Alltså få ut t.exd VPIP och PFR från ett visst intervall. Skulle vara intressant att se hur jag spelat de perioder det gått dåligt jämfört med de då det gått bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Har problem med Ongame.Får följande meddelnade: ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. (...) Tipps någon? Min engelska är inte så bra så det på PTs forum gav mig inte tillräckligt för att fatta. Någon som vill ge mig lite hjälp? http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=8031 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Hej Har precis börjat lira på pokerstars, har börjat ett liten multitableprojekt:http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=602779#602779 men jag har bekymmer med mitt PT. De importerar alla händer och så precis som det ska, det funkar fint med mina SNGs men all info om mina cashgame är spårlöst försvunnen. Händerna läses in ordentligt men när jag går in för att kolla "Ring game player statistics" finns inte någon av CG händerna där... Nån som har några idéer? edit: Har löst mitt eget lilla problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 PT har ändrat min klocka till PM och AM och det stör mig frunktansvärt, är det någon som vet hur man ändrar tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 PT har ändrat min klocka till PM och AM och det stör mig frunktansvärt, är det någon som vet hur man ändrar tillbaka? control panel -> regional and language options Fick fixa det precis nu själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Någon som vet om PT funkar till Everest eller om det möjligen finns någon HH converter som fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Everest funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Everest funkar tackar tackar. kanske ska ge det ett försök för projekt 18 tabling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Funkar PT och paHUD till WPX ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Relativitet Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Har en fråga som nån kanske har ett bra svar på. jag hade Pokertracker förut men sen blev jag tvungen att omformatera min dator.. Måste man köpa de igen eller hur gör man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Har en fråga som nån kanske har ett bra svar på. jag hade Pokertracker förut men sen blev jag tvungen att omformatera min dator.. Måste man köpa de igen eller hur gör man ? Maila Pat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flap Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Jag har problem med ladda hhs från titanpoker. Jag har kört patchen från Pokertrackers support sida men jag får ändå felmeddelande när jag försöker läsa in. Någon med samma problem + ev lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts