Peugeot407 Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Har gjort alla inställningar i Pokerklienten som man ska men inga filer dyker upp i Handhistory på datorn. Det funkar på Martinspoker men inte på Staffpoker eller Pokerium. Någon som har lite tips! Citera
baller Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Det enda man skall tänka på med b2b är följande: - Ha senaste PT patchen - Ställ in i clienten så att det sparas på din dator. - Ställ in PT och "autoimport for B2B" (grön knapp?) rätt så att den läser från resp. fil i B2B mappen (det är olika mappar för olika b2b clienter) Citera
Peugeot407 Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Funkar klockrent på Martins men filerna lagras inte i handhistory mappen under Pokerium o Staffpoker och jag har samma inställningar i alla klienter, några tips om det baller. Citera
Peugeot407 Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Kollade med supporten verkar inte funka med HH på Pokerium o Staffpoker. Citera
Raimond Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 har spelat 1 timme med nya klienten på party. hittar dock ingen HH i den nya HH mappen under partygaming. uppdateras det bara i slutet av dagen? jag ser en ny mapp med dagens datum. men ingen fil däri. sen ser jag att man kan välja instant HH via mail? vad ska man göra? Citera
baller Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 raimond, hh fil va snackar du om? om du väljer PT "Partypoker autoimport" skall du ju leta upp exefilen och peka på den... Citera
crillux Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Jag har ett litet problem med mina hand histories på Prima-nätverket. Efter att ha installerat ODBC-drivaren och importerat händerna så ser det fint ut i statistiken men jag kan inte se motståndarnas muckade händer även då de synat på rivern. Är det jag som gör något fel, eller funkar det inte med Prima? Citera
baller Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Du måste ställa in att de skall visas i layout managern... Citera
crillux Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Du måste ställa in att de skall visas i layout managern... Det är alltså något man sätter i klienten och inte i PT? Citera
baller Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Ja och nä.. du kan ju se händerna i hand historyn när du kör playback hand med PT. Citera
crillux Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Ja och nä.. du kan ju se händerna i hand historyn när du kör playback hand med PT. Nää... Det var därför jag frågade. Jag ser alltså inte de muckade händerna i HH-filerna heller, så jag antar att det är något jag måste ordna i pokerklienten? För visst måste jag kunna få händer som synat även om motståndaren valt "Muck losing hands"? Citera
slice74 Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Du måste ställa in att de skall visas i layout managern... En dum fråga kanske, men vad är layout managern? Jag trodde inte man kunde se muckade händer som gått till showdown på prima. Citera
crillux Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Jag trodde inte man kunde se muckade händer som gått till showdown på prima. Är det så enkelt? Man kan alltså inte se dom alls? Citera
mow Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 funkar poker tracker 2 till betfred? Citera
TANDEMCYKELN Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 En dum fråga kanske, men vad är layout managern? Jag trodde inte man kunde se muckade händer som gått till showdown på prima. baller snackar om en inställning i PA Hud. Citera
TANDEMCYKELN Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 funkar poker tracker 2 till betfred? Nej, PT stöder inte iPokernätverket. Citera
baller Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Ok, my bad man kan inte se muckade händer på prima längre, man kunde det förr.. precis som slice skrev... Citera
dlinder Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Kul att de fixat B2B till PT! Men jag har inte lyckats få in observerade händer, är det möjligt? Citera
Agorali2 Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 kan pokertracker göra datorn seg om "handfilen" blir för stor? min är på 100 000 händer nu och datorn verkar gå segt.. nån idé? Citera
baller Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Om du menar att PT går segt: ja Kör du sql databasen istället för access i PT? Citera
Agorali2 Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Om du menar att PT går segt: jaKör du sql databasen istället för access i PT? ehh måste kolla vad du menar.. Citera
therussian Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 hur kör jag access? Access är default så om du inte själv har konverterat din databas till sql kör du access. Om du tycker att PT är långsamt rekomenderar jag att du konverterar till sql. Citera
Stoffe Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Två dumma frågor om PT som jag hoppas nån kan svara på: Är ASF sedda floppar? Vad är AP? Citera
TANDEMCYKELN Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Är ASF sedda floppar? Vad är AP? ASF = Average Saw Flop. Hur många personer ser i snitt floppen. AP = Average Players. Snittet på antal spelare vid bordet. Citera
Recommended Posts