Gå till innehåll

KINGVON spinner svsrulle

KINGVON

Recommended Posts

36 minuter sedan, säger KINGVON :

Japp helt doucheigt och värsta skrytet när jag påpekar att jag är dålig och bara konstaterar det uppenbara om övriga tröttmössor.

Jasså? Så jag ska skippa massa bord så Lennart är nöjd och får in sina 650 händer innan han ska hämta sin feta efterblivna unge på pianolektion? 
Jag agerar så fort jag kan, uppenbarligt gubbtroll och om du tror jag ska ändra min apporoach för att tillgodose några relikers önskemål är du på riktigt född ur arslet i onödan. Flyg iväg barbapappa

Du hade behövt åka utanför 30 skyltarna.

Omogen otrevlig arg. Du kommer skämmas när du blir äldre och klokare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19 timmar sedan, säger soldado9 :

Och då ska vi inte ens prata om rank 1 ever på sidan aka STnnnn (Peixe) 

man fattar ju latex som har 16 rullande bord men när töntarna som gör det för att ”inte ge bort några timingtells” då blir det vidrigt på riktigt 

16 bord, håller lobbyn på 4 nivåer, och planerar samtidigt en nationell konsumråns-kampanj - på ladd - och allt detta från en sluten psykiatri-mottagning i Säter. Jag är böjd att lyfta på hatten

• Haha 2
Länk till kommentar

3 minuter sedan, säger Doctor_Strangelove :

Man förstår dock varför gamla klienten hade en gräns på max 5 bord och varför många andra klienter begränsar till 4-9 bord. 16 bord är för mycket imo och försämrar bara upplevelsen för alla utom de väldigt få som spelar 10+ bord.

Exakt så! Ken Lennaard som löste de på svs

Länk till kommentar

Postad (redigerade)
1 timme sedan, säger degenstein :

Du satt ju själv för en månad sedan och tiltade över tankande regs :D samt gjorde narr av 40bb spelare. Har RouXuan köpt ditt svs konto?

Nu är det väl skillnad om jag tar nån 40bb kula på /50 som är över 10x högre än nivån jag grindat 99% av min volym hittils på eller om jag kör alldeles för högt PLO mot vad jag borde göra 😂 Det känns väl inte riktigt som samma sak som att sitta och köra 40bb kulor på 0,25/0,5. Sen behöver folk inte inbilla sig att jag sitter och tänker, mkt action med många olika spelformer jag agerar så fort jag kan helt tanklöst alltsom oftast.

1 timme sedan, säger sistabussen :

Mitt i detta krig tänkte jag bara ge dig en eloge till din arbetsmoral/grind samt att du har blivit väldigt mycket bättre på kort tid

Keep it up! 

Thanks boss! Fortsätt göra mitt liv till ett helvete på borden och köra över mig, ingen är tacksammare än jag då det är fruktansvärt lärorikt och jag har lärt mig enormt mkt och snabbt  av alla käftsmällar och kallduschar 😂

Redigerad av KINGVON
Länk till kommentar

20 minuter sedan, säger KINGVON :

Nu är det väl skillnad om jag tar nån 40bb kula på /50 som är över 10x högre än nivån jag grindat 99% av min volym hittils på eller om jag kör alldeles för högt PLO mot vad jag borde göra 😂 Det känns väl inte riktigt som samma sak som att sitta och köra 40bb kulor på 0,25/0,5. Sen behöver folk inte inbilla sig att jag sitter och tänker, mkt action med många olika spelformer jag agerar så fort jag kan helt tanklöst alltsom oftast.

Thanks boss! Fortsätt göra mitt liv till ett helvete på borden och köra över mig, ingen är tacksammare än jag då det är fruktansvärt lärorikt och jag har lärt mig enormt mkt och snabbt  av alla käftsmällar och kallduschar 😂

Haha köper det. Tror dock solle kommer bli jäkligt besviken om han får reda på detta!!

• Like 1
Länk till kommentar

5 minuter sedan, säger degenstein :

Haha köper det. Tror dock solle kommer bli jäkligt besviken om han får reda på detta!!

Du tror alldeles korrekt, det blev han! Den här jävla mesen fick sig några välvalda ord pga valet av rutanstacken😂

• Haha 2
Länk till kommentar

10 timmar sedan, säger Rhetoric :

Du har ingen förståelse för att dom som klagar på att du tar för mycket tid på dig kanske gör det för att dom tycker du tar för mycket tog på dig och inte klagar pga avundsjuka?

Jag får douche chills av din respons till fullt rimlig kritik. Istället för att ta åt dig och försöka bättra dig så tar du istället tillfället att skryta om hur mycket bättre än dom du är. 

Din tid är bra mycket mer värdefull än att försöka tillrättavisa en mytoman/spelberoende individ som bor vid datorn och aldrig lämnat hans svettluktande 1:a i en bortglömd håla någonstans i vårat avlånga land.

Bör även tilläggas att denna individ spelade under namnet "iRateDiggers" tidigare och sitter här och påstår att han "bara" spelat poker i några månader.  

Kan ha lite förståelse för hur efterbliven du är @KINGVON när du enligt dig själv sitter och drar linor, skriver värre svenska än en invandrare som befunnit sig i Sverige i 6 månader.

Såna snorungar som du får en örfil irl och sen vågar du inte göra ett skit. Men här ska du hetsa 24/7 med allt och alla. Komiken

• Like 1
Länk till kommentar

5 minuter sedan, säger RuoXuan :

Din tid är bra mycket mer värdefull än att försöka tillrättavisa en mytoman/spelberoende individ som bor vid datorn och aldrig lämnat hans svettluktande 1:a i en bortglömd håla någonstans i vårat avlånga land.

Bör även tilläggas att denna individ spelade under namnet "iRateDiggers" tidigare och sitter här och påstår att han "bara" spelat poker i några månader.  

Kan ha lite förståelse för hur efterbliven du är @KINGVON när du enligt dig själv sitter och drar linor, skriver värre svenska än en invandrare som befunnit sig i Sverige i 6 månader.

Såna snorungar som du får en örfil irl och sen vågar du inte göra ett skit. Men här ska du hetsa 24/7 med allt och alla. Komiken

Stämmer troligen att det är iratediggers. Diggers sista hand i min databas är 8 aug, samma datum startar Kingsvon dagboken och Latex gör sin första hand i min databas. Spännande utveckling!

• Like 1
  • Haha 1
Länk till kommentar

2 minuter sedan, säger Johan_Beta :

Stämmer troligen att det är iratediggers. Diggers sista hand i min databas är 8 aug, samma datum startar Kingsvon dagboken och Latex gör sin första hand i min databas. Spännande utveckling!

Inget tidsöverlapp heller utan Latex gör sin första hand ~20 timmar efter Diggers sista (i min databas ska tilläggas)

• Like 2
Länk till kommentar

Postad (redigerade)
1 timme sedan, säger RuoXuan :

lol JAG har sagt att jag inte grindat seriöst innan, nog har jag spelat poker innan augusti iår och haft ett svenskaspelkonto sen samma dag sen jag fyllde 18 i princip, det kan fleratalet här gå i god för. Ingenting jag har hymlat med skrev jag ju tom i första posten att jag skulle försöka bygga rulle och inte gula  DVS GRINDA SERIÖS

Japp jag är ingen raketforskare, har jag aldrig helelr påstått eller för den delen att jag är speciellt smart. Är väl ungefär lika obv som att du är en psykiskt störd individ, så pilla i dig något antipsykotiskt och lägg dig och skrik i ett rum med tvångströja sen äre bara väl bara tillbaka till 20krs kulor på 0,25/0,5?

Sen verkar du ha lite problem med din schizofreni, nu bor jag i nån byhåla i en svettluktande etta, fan hände med något boende eller vad du sa för att jag rånat konsum? Du är som han i filmen Glass som beroende på dagsformen avgör vilket typ av psykfall du blir för dagen

Absolut kom och visa mig vad du går för, du är varmt välkommen men då får du ha med din vårdare. Finns väl en anledning att du ens andas eller inte är satt i något permanent tillstånd om du varit lika tragisk dom senaste 10 åren och internetkrigat. Alla fattar nog att du aldrig skulle dyka upp nånstans och våga göra nånting

Redigerad av KINGVON
Länk till kommentar

Sen om folk undrar något är det bara att fråga så svarar jag, vilket jag gjort till flertalet som frågat i PM inte svårare än så.

Så kryp nu tillbaka i ditt lilla hål och sluta skriv och behöver du prata får du babbla med din kontaktperson istället

Länk till kommentar

1 timme sedan, säger lamern :

är ruo så upprörd på latex för att de inte kom överens om hur de skulle fördela konsumbytet och är sviterna från mc-kraschen bara latex täckmantel för tiden på hvb-hemmet? 

Enligt mina källor tog Ruo trisslotterna (och Latex snuskylen) och när dessa inte gav några vinster samtidigt som han såg Latex dela ut vitt snus till damerna på byn golade han ner honom.

Länk till kommentar

10 timmar sedan, säger KINGVON :

lol JAG har sagt att jag inte grindat seriöst innan, nog har jag spelat poker innan augusti iår och haft ett svenskaspelkonto sen samma dag sen jag fyllde 18 i princip, det kan fleratalet här gå i god för. Ingenting jag har hymlat med skrev jag ju tom i första posten att jag skulle försöka bygga rulle och inte gula  DVS GRINDA SERIÖS

Du byter konto från Diggers till Latex och startar samtidigt en DB. Vad är det som händer här?

Diggers-kontot var såvitt jag kan bedöma ett klassiskt och solitt grinder-konto som kontinuerligt spelade samma stakes som du gör nu. Vad med Diggers-kontot var inte seriöst?

Du fick det att låta som om du kom från ingenstans och nu var slutboss 3 mån senare men samtidigt är det flera här som kan gå i god för dig. Vad var poängen med det? Vilka är dessa vouchers? Kändes det inte konstigt för dig att slira kring din bakgrund om flera kände till dig och din bakgrund?

Jag har inte sett något misstänkt i spelhänseende, din bakgrund lägger jag mig inte i och db-slirandet är väl tämligen harmlöst.

Detta skrivet med de bästa av intentioner och faderlig ömhet. /Mats

Länk till kommentar

Postad (redigerade)
2 timmar sedan, säger Johan_Beta :

Du byter konto från Diggers till Latex och startar samtidigt en DB. Vad är det som händer här?

Diggers-kontot var såvitt jag kan bedöma ett klassiskt och solitt grinder-konto som kontinuerligt spelade samma stakes som du gör nu. Vad med Diggers-kontot var inte seriöst?

Du fick det att låta som om du kom från ingenstans och nu var slutboss 3 mån senare men samtidigt är det flera här som kan gå i god för dig. Vad var poängen med det? Vilka är dessa vouchers? Kändes det inte konstigt för dig att slira kring din bakgrund om flera kände till dig och din bakgrund?

Jag har inte sett något misstänkt i spelhänseende, din bakgrund lägger jag mig inte i och db-slirandet är väl tämligen harmlöst.

1. Aldrig bytt något konto, det är exakt samma konto. Men kan sammanfatta det såhär opassande val av pokeralias -> Svenskaspel dribblar lite själva med bokstäverna och ger mig det samt en varning på mail om att det bryter emot blabla och att jag TIDIGAST 6 månader efter händelsen ska maila in 3 förslag på nya alias så antar jag det är upp till dom att välja det dom anser lämpligt.

2. Absolut nog har det kontot fått in ett par händer, nu kan du använda fantasin behöver inte säga för mkt. Men det är iaf nån ny lag att personer under 20år bara får lägga in MAX 1k inga undantag. Alla tkr det är roligt med spel och den där tusenlappen ryker kanske på sport, slots eller vad som helst kanske dagen efter nollstälda gränser igen. Men tänk då om man kanske lyckas klonka en powerplaykupong eller dylikt och äntligen har lite saldo och det finns kanske en eller flera individer som är sugna på spela poker på svenskaspels fantastiska klient hur skulle man lättast gå till väga då? Sedan under året 2024 med lite spridning började bolagsåldern fyllas och saker blev en gnutta simplare

3. Anledningen att jag startade DB här var för att jag under en tid skulle ha all tid i världen att syssla med något och tänkte då försöka mig på att grinda seriöst under några månaders tid och då tycker jag det var ett ypperligt tillfälle att skicka iväg mailet med 3 förslag på alias för att markera startet på min resa!

Aldrig påstått att det var första gången jag öppnade en klient och DEFINITIVT har jag inte suttit och påstått att jag är nån slutboss, vad fan är det för jävla fel på folk? Är det alla autistiska pokerspelare som är inkapabla att tolka en mening och på något jävla vis dragit den slutsatsen? 
Jag vettefan, jag har bara konstaterat det uppenbara, jag är ingen bra pokerspelare. Jag varken är, kommer eller, kan bli nån endboss och det är absolut ingenting jag eftersträvar. Men det jag däremot HAR gjort är att ta mig ifrån absolut lägsta patrask-nivån till någon högre på JA JUST DET ungefär 3 månaders tid. Vilket är mer än vad folk åstadkommit på åratal av tryhard (det är väl här autisttolkningen slår igång när jag bara konstaterar fakta)

Skärmavbild 2024-11-06 kl. 12.21.03.png

Redigerad av KINGVON
Länk till kommentar

3 timmar sedan, säger Johan_Beta :

är det samma stakes som grindas nu? spelade bara /5 och /10 från förra sommaren till senvåren och minns inte mer än någon strösession med diggers vid bordet. när jag spelat där på sistone har latex varit på plats och stackat mig nästan varje gång

Länk till kommentar

4 timmar sedan, säger lamern :

är det samma stakes som grindas nu? spelade bara /5 och /10 från förra sommaren till senvåren och minns inte mer än någon strösession med diggers vid bordet. när jag spelat där på sistone har latex varit på plats och stackat mig nästan varje gång

Bara spelat 1 år sen comeback och då bara /2

Länk till kommentar

5 timmar sedan, säger KINGVON :

1. Aldrig bytt något konto, det är exakt samma konto. Men kan sammanfatta det såhär opassande val av pokeralias -> Svenskaspel dribblar lite själva med bokstäverna och ger mig det samt en varning på mail om att det bryter emot blabla och att jag TIDIGAST 6 månader efter händelsen ska maila in 3 förslag på nya alias så antar jag det är upp till dom att välja det dom anser lämpligt.

2. Absolut nog har det kontot fått in ett par händer, nu kan du använda fantasin behöver inte säga för mkt. Men det är iaf nån ny lag att personer under 20år bara får lägga in MAX 1k inga undantag. Alla tkr det är roligt med spel och den där tusenlappen ryker kanske på sport, slots eller vad som helst kanske dagen efter nollstälda gränser igen. Men tänk då om man kanske lyckas klonka en powerplaykupong eller dylikt och äntligen har lite saldo och det finns kanske en eller flera individer som är sugna på spela poker på svenskaspels fantastiska klient hur skulle man lättast gå till väga då? Sedan under året 2024 med lite spridning började bolagsåldern fyllas och saker blev en gnutta simplare

3. Anledningen att jag startade DB här var för att jag under en tid skulle ha all tid i världen att syssla med något och tänkte då försöka mig på att grinda seriöst under några månaders tid och då tycker jag det var ett ypperligt tillfälle att skicka iväg mailet med 3 förslag på alias för att markera startet på min resa!

Aldrig påstått att det var första gången jag öppnade en klient och DEFINITIVT har jag inte suttit och påstått att jag är nån slutboss, vad fan är det för jävla fel på folk? Är det alla autistiska pokerspelare som är inkapabla att tolka en mening och på något jävla vis dragit den slutsatsen? 
Jag vettefan, jag har bara konstaterat det uppenbara, jag är ingen bra pokerspelare. Jag varken är, kommer eller, kan bli nån endboss och det är absolut ingenting jag eftersträvar. Men det jag däremot HAR gjort är att ta mig ifrån absolut lägsta patrask-nivån till någon högre på JA JUST DET ungefär 3 månaders tid. Vilket är mer än vad folk åstadkommit på åratal av tryhard (det är väl här autisttolkningen slår igång när jag bara konstaterar fakta)

Skärmavbild 2024-11-06 kl. 12.21.03.png

Låter rimligt och tror inte vi behöver fastna längre på slutboss-spåret.

Vilka användare är det som känner dig då? Spelar mkt på samma bord så bara skönt att veta att det är en ung ladd-grinder och inte någon slags Posener-figur med diverse Jisanders som krattar manegen på borden.

Länk till kommentar

haha mr no limit jisander. jag hade betalt ett par micro stakes stackar för att få se om tv3s dokumentär om trustorhärvan och se honom bräka om när han köpte inredningen i troppans louis vuitton-butik igen

Länk till kommentar

12 timmar sedan, säger Rhetoric :

Hoppas för din skull att det är det dåliga kokset som gör dig så ohövlig och otrevlig. Det är ju med all säkerhet det som får dig tro att du är rolig när du skriver alla nedlåtande 

Tragisk person, försöker vara lite lustig, men bara dryg och omogen. Noll respekt. Ser framför mig 4 nocco per dag kellogs flingor och Gorbys och allmänt risig livsstil 

Länk till kommentar

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa nytt...