Gå till innehåll

Zweig vinner en miljon men TheSea tog den?

Recommended Posts

• Svars 320
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Iaf skönt att höra att en snubbe som Zweig också kan torska fett. Inte för att jag vill vara skadeglad... :twisted: ...men lite tröst är det ju. Trodde ett tag att killen inte kunde besegras.

Och The Sea som jag var så impad av i våras verkar tillbaka i gamla gott slag.

Postad

eusebio, tror du har fel där _THEROCK_ nickar ju som _THEROCK_ på prima också...+ han har spelat 5/10 och uppåt rätt länge...Nadja satt ju på 2/4 och slet för nån månad sen men tog sen den lilla skottningen till 25/50

Postad
eusebio, tror du har fel där _THEROCK_ nickar ju som _THEROCK_ på prima också...+ han har spelat 5/10 och uppåt rätt länge...Nadja satt ju på 2/4 och slet för nån månad sen men tog sen den lilla skottningen till 25/50

Ganska säker på att Nadja på Prima är _THEROCK_ på LB.

Postad
vem är då _THEROCK_ på prima? som också kommer från gbg...dubbla accounts på prima kanske?

Såg zweig innan idag på Prima.. Han la in 40.000 $ och gick ut lite senare med 67.000 $ drygt..

Giannako torskade en hel del idag.. Men det beskymrar väl inte han.

Postad
Giannako sitter med 154K nu på 200/400NL

Hellraiser sitter nu med 154k - och Giannako 12 :shock:

Verkar som om finnen tappa lite, giannako sitter just nu med drygt 100K mot swedishsanta's 80K. Eller så har han bara reloadat, han verkar ju ha gott om cash att slaska.

Postad

Tja giannako var uppe i 150k med sina insatta 20k, santa reloada tills han tog alla pengar från giannako.

• 4 months later...
Postad
jaha, där bluffa bad_ip bort $120 000 potten innan han stack för att sova. Själv hade jag haft mardrömmar resten av livet om det hände mig.

Va é $120K? En halvtaskig villa kanske, den kan man klara sig utan.... ;)

• 1 month later...
Postad

Hmmm intressant tråd!

Kollar frekvent in de högsta borden på Prima och ser aldrig personer med de nicks som det skrivs om i tråden. Har turen vänt för dessa highrollers eller har de helt enkelt tröttnat på Prima?