Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

1 timme sedan, säger soldado9 :

Är ju otroligt underbluffad klickraise turn. Men jag suck-synar nog turn och är väldigt benägen att folda river

Skulle kunna vara fd, skulle kunna vara något skumt tvåpar, skulle kunna vara par+drag ... Facit är antagligen att syna och sen utvärdera river ... En potbet synar man ju inte på river direkt. Men ah, jag vet inte, är så osäker på allt jag gör atm, så försöker bara spela enkelt.

Men det är ju ett jävla klickande ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

31 minuter sedan, säger kukbajs :

Kom med förslag på någon aktivitet jag kan göra där man träffar fölk? Som inte är pokerus. Det är hemläxa från min psykolog. Kommer fan inte på ett enda piss ...

Gå nån kurs lr liknande i nått du är intresserad av som är på plats och inte distans ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger aml :

Gå nån kurs lr liknande i nått du är intresserad av som är på plats och inte distans ?

Hm, ja, fan bra idé! Ska kolla upp italienskakurs!

Förr förra sommaren blev jag polare med någon italiensk familj jag träffade på stranden och bytte schacklektioner mot italienskalektioner, men har nog typ glömt bort allt hah.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

En till session spelad, fortsätter bli slaktad.

Yay, äntligen träffar man ett set!

image.png.ddc9331597f074aa5f161da46d4d04d4.png

Tvåpar i en 3b pott - den kan jag väl inte förlora?

image.png.117a9cd4dffaea65aa1b86ae59156dd8.png

AKs är ju en bra hand hu.

image.png.c231ec4ee75ed240e7d2667f839b99c2.png

Om jag betar turn blir jag säkert bara degad på. Det är väl bara att check/folda när man missar. Eller vad gör ni?! Jag fattar inte hur man spelar längre.

20 timmar spelade denna vecka och har vunnit 50 kr ... Okej, nu får jag inte gnälla något mer.

Redigerad av kukbajs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får väl börja spela som de. Nu ska det mindonkas och klickas i varenda hand. Det är kanske enda sättet.

500 kr i br nu. Finns väl ingen chans till rustucko. Eller jag är inte ens back ju. Men jag måste vinna. Jag kan inte ha en jävla b/e vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minns när jag drog igång pokern igen i februari, satte in 500:- och spelade /.5. Tredje sessionen var jag nere på 200 i rullen och kunde inte fylla på vissa bord. Var nära att jag la ner skiten igen.

Men det vände.

Tightade till mig. Spelade abc-poker, foldade toprangen (även mot grisfiskarna) och fortsatte värdebetta tunt.

Dina händer ovan är ju ”standard” så att säga. Innerst inne vet du det också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger kukbajs :

Skulle kunna vara fd, skulle kunna vara något skumt tvåpar, skulle kunna vara par+drag ... Facit är antagligen att syna och sen utvärdera river ... En potbet synar man ju inte på river direkt. Men ah, jag vet inte, är så osäker på allt jag gör atm, så försöker bara spela enkelt.

Men det är ju ett jävla klickande ...

Tror att du har fastnat i den klassiska fällan “minipsyke” poker är tufft och avancerat på samma gång. Ladda ner några preflop-ranger och tro att man ska dansa igenom svs micros funkar typ inte, tyvärr. 
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 timmar sedan, säger kukbajs :

Kom med förslag på någon aktivitet jag kan göra där man träffar fölk? Som inte är pokerus. Det är hemläxa från min psykolog. Kommer fan inte på ett enda piss ...

Ett arbete hade löst mycket. Det ger dig rutin, du träffar folk och du tjänar pengar på samma gång. 
 

Vilket i sin tur tar bort mycket press från ditt spelande mm. 
 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 timmar sedan, säger soldado9 :

Tror att du har fastnat i den klassiska fällan “minipsyke” poker är tufft och avancerat på samma gång. Ladda ner några preflop-ranger och tro att man ska dansa igenom svs micros funkar typ inte, tyvärr. 
 

Tycker jag har dansat ganska bra utom denna vecka då. :P Men ja, jag har nog varit rätt off lately. Var rätt utbränt i början av veckan och spelade inte så mycket, sen har jag inte hittat tillbaka till liret jag hade förra veckan.

Förstår inte helt vad minipsyke betyder dock?

15 timmar sedan, säger spacemode :

Ah, den hade jag piratat förut! Borde göra igen.

18 timmar sedan, säger Yxel :

Minns när jag drog igång pokern igen i februari, satte in 500:- och spelade /.5. Tredje sessionen var jag nere på 200 i rullen och kunde inte fylla på vissa bord. Var nära att jag la ner skiten igen.

Men det vände.

Tightade till mig. Spelade abc-poker, foldade toprangen (även mot grisfiskarna) och fortsatte värdebetta tunt.

Dina händer ovan är ju ”standard” så att säga. Innerst inne vet du det också

Ja, de är standard. Men ah, borde kanske också nita till mig ett tag och spela superenkel pokerus.

1 timme sedan, säger Babushka1 :

Ett arbete hade löst mycket. Det ger dig rutin, du träffar folk och du tjänar pengar på samma gång. 
 

Vilket i sin tur tar bort mycket press från ditt spelande mm. 
 

 

Mm, har kommit med i något sorts program för folk som är cp i huvvet som jag, får hoppas det kan leda någonvart. Alltså, att skriva på annonser är ju helt omöjligt. Har säkert skrivit på 100+ - inte ens varit nära. :P Men det är väl svårt för rätt många.

Fifan jobba röven av sig och sen komma hem och grinda på kvällarna i typ ett år hade varit drömmen. :) Då skulle jag säkert ha fixat till min ekonomi. Aja, det är inte direkt första gången jag är pank. Ska väl klara mig den här gången med.

 

Tack för ni är så snälla mot mig och sry för allt gnäll. 😃 Nästa vecka går nog bättre. 🙂

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur spelar ni turn och river här? :S

image.png.5890020523a19c6f8ec5f3b2a29aeaf6.png

Fi är någon sorts regfisk som lirar 19/15/10 (massa minrejses pre och cpsajsingar, fattar inte va han håller på med för det mesta tbh).

Blir ju lätt bluffad här, men ligger också massa höga kort på bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 minuter sedan, säger aml :

Han vill vinna en stor pott :D

 

Måste ha varit det. Ville väl jag med. :P

Aja, får nöja mig för veckan här. Ska upp i ottan och poppa antabus - det är bra drag i de pillsen, kamrater!

Om det möjligtvis har undgått någon, så har det gått skit denna vecka haha. Jag har dock inte spelat bra. Nitat mig som fan idag (29/23). Kommer spela mer pokerus nästa vecka än denna. Var najs att i alla fall få vinna lite på slutet.

image.thumb.png.050f25cf9144c54f381243fe8103e579.png

Blev en sinuskurva denna vecka hah. Jag fintade nog bort svs med swongamentsen.

image.png.c90da9af1f266cc0879501a0e820bc89.png

Ska spela dubbelt så många händer nästa vecka.

Kyss och smek 😘

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...