Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

14 minuter sedan, säger kukbajs :

Är så jävla trött på att slita flera timmar om dagen. Jag är pank och kommer förbli pank.

Svårt spela med "kniven mot strupen" ekonimiskt... Du vann trots allt typ 20k bbs förra månaden Vilket är sjukt bra.

Det är stor skillnad på att möta dig också beroende på hur det går för dig också ( tilt ).
Du måste försöka bygga upp en bankroll så att du kan spela utan den ekonomiska pressen iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

image.png.eb8a2e3e35ddfb377ee831e66fc5e0ba.png

Den handen spelade jag bra. Alltså, denna jävla Allmylove, har fan nöten varenda gång. Det är bara att folda mot hans 3b hädanefter. Säkert torskat 500 kr till honom idag. Bluffar ju aldrig. Har alltid nöten.

Jag är så jävla fucking värdelös. Går ju att bara folda river.

Åt helvete med detta. 8h+ spel och fortfarande -280 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger aml :

Svårt spela med "kniven mot strupen" ekonimiskt... Du vann trots allt typ 20k bbs förra månaden Vilket är sjukt bra.

Det är stor skillnad på att möta dig också beroende på hur det går för dig också ( tilt ).
Du måste försöka bygga upp en bankroll så att du kan spela utan den ekonomiska pressen iaf.

Finns inte en chans för mig att bygga en rulle. Har ju försökt hela sommaren. Måste ha ett jobb. Och 20% extra hade fan inte hjälpt mig såå mycket heller. Måste ha ett jobb där de betalar mer än minimum ... hur nu det ska gå till ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

27 minuter sedan, säger kukbajs :

Seriöst, ska jag folda river här eller?

Jag tycker denna är fold river ,beroende på spelaren då. Är det en uppenbar *maniac* så går det väl inte. Men många på siten har ju alltid nöten lr nästan nöten när dom slår om där.

Här en liknande hand jag spelade för ett par dar sedan mot en "tight halvreg" iofs.
image.png.b7e125171ebf78ab04c21c5fcb92ea70.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...