Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Den 2024-09-12 kl 00:33, säger Pokergod1 :

Jag har spelat typ noll poker senaste tiden.. men fick för mig att spela tre tuneringar ikväll

Minilördag 75 kr, casha för 277 6e plats

Astrid 22 kr, casha för 366 2a plats (bad beat river heads up för vinsten)

skalpen 55 kr, casha för 430 2a plats

Du kanske borde satsa på donkaments istället? 😃

• Haha 1
Postad

Nämen seriöst, varje gång du skriver om turneringar verkar du ju casha och/eller komma till finalbord. Kanske passar din "spelstil" lite bättre också? Eftersom det oftast är lite nitigare än cg.

• Confused 1
  • 4 weeks later...
Postad
3 timmar sedan, säger Pokergod1 :

Nån som har mer koll på icepengiun på 0.5/1? Han verkar tjäna rätt ok. Hänger han här tro?

Inte sett på länge men minns han hade tilt-tendenser i ett övrigt ok spel.

Postad

Fått in endel händer denna månad då jag snittar på 8-9 bord på 0.25/0.50. 

Jag är ju en nit och fisk 🎣  men jsg tänkte på denne mariestad eller vad Han heter. Kan de vara en botten Anna? Aldrig sett nån mer tråkig spelare på som inte höjer en hand pre. 
 Skulle vara kul att prata lite med den personen på Discord tex höra hur dens tankar går. Ni som vet, ni vet vad jag menar 

Postad
37 minuter sedan, säger Pokergod1 :

Fått in endel händer denna månad då jag snittar på 8-9 bord på 0.25/0.50. 

Jag är ju en nit och fisk 🎣  men jsg tänkte på denne mariestad eller vad Han heter. Kan de vara en botten Anna? Aldrig sett nån mer tråkig spelare på som inte höjer en hand pre. 
 Skulle vara kul att prata lite med den personen på Discord tex höra hur dens tankar går. Ni som vet, ni vet vad jag menar 

Höjer han aldrig PF? Finns ingen bott i världen som spelar så dåligt. Skulle dessutom tro att det finns några som spelar så lågt som /.50.

Postad
7 minuter sedan, säger Rhetoric :

Höjer han aldrig PF? Finns ingen bott i världen som spelar så dåligt. Skulle dessutom tro att det finns några som spelar så lågt som /.50.

Har 7 tusen händer mot honom sen nya klienten kom, och dubbelt så många på förra. Kan räkna på en hand hur många gånger han höjt pre. Skulle säga en, typ. Han har spelat så många år, likadant år ut år in. Känns skumt

Postad
4 timmar sedan, säger Pokergod1 :

Har 7 tusen händer mot honom sen nya klienten kom, och dubbelt så många på förra. Kan räkna på en hand hur många gånger han höjt pre. Skulle säga en, typ. Han har spelat så många år, likadant år ut år in. Känns skumt

Okej men typ såhär nu.. jag och han var heads up precis då alla lämnat bordet. Jag höjde hans big blind till en krona från 0.50 i hans big blind 23 gånger på raken, han folda 23 raka gånger. Han folda sin sb 98 % av dom typ 30-40 händer vi spelade. så han bara blödde ut sina 15-19 kr eller vad han hade

Postad
7 timmar sedan, säger Pokergod1 :

Okej men typ såhär nu.. jag och han var heads up precis då alla lämnat bordet. Jag höjde hans big blind till en krona från 0.50 i hans big blind 23 gånger på raken, han folda 23 raka gånger. Han folda sin sb 98 % av dom typ 30-40 händer vi spelade. så han bara blödde ut sina 15-19 kr eller vad han hade

Om jag inte har helt fel här så borde nog RFI ranger och sizer vara det lättaste att programmera på en bot, så vore väldigt orimligt om man programmerar en bot som bara ska gå limp i alla händer. Vad har han för WR i ditt sample? :)

Postad (redigerade)
9 timmar sedan, säger HampusGabriel :

Om jag inte har helt fel här så borde nog RFI ranger och sizer vara det lättaste att programmera på en bot, så vore väldigt orimligt om man programmerar en bot som bara ska gå limp i alla händer. Vad har han för WR i ditt sample? :)

Haha ja men exakt. Han spelar par och typ KA, AQ, och foldar resten, typ? Hur kollar jag upp hans WR?

min tanke är att det är nån äldre person som inte har så mycket för sig som gillar att spela kort för nöjet och spelar enbart bra stora händer och foldar resten. Ska sägas att han alltid köper in 20 kr på borden. 

Han fick vinna en liten pott 3 vägs igår kväll med KK (55 kr pott) blev glad för honom/henne. 

Redigerad av Pokergod1
  • Like 1