Gå till innehåll

Kalkylark för betting.


Recommended Posts

Det finns verktyg där man kan räkna ut surebets och bonusbets, men de kostar ofta pengar. Så jag gjorde ett eget.

Tänkte att jag skulle betta lite ett tag och se hur det går. Jag hittar matcherna här https://en.surebet.com/surebets

Här är en screen shot på mitt kalkylark

image.thumb.png.52f502479c34582d6d746846758e413d.png

Vilka är era favoritsajter för betting?

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 timmar sedan, säger Lobo :

Bra jobbat. Lösenordskydda bladet utom de celler du skriver i så slipper du tillägget med de röda cellerna. Rekommenderar också att du använder huvudarket som en Excel-mall, så att det alltid är tomt när du öppnar det.

Bra tips med att låsa celler. 

Jag förstår inte vad du menar med att jag ska använda huvudarket som en Excel-mall?

Jag kan tänka sig att göra arket/mallen offentlig så att alla kan använda den. Jag hatar nämligen giriga bettingbolag. Allt som kan gynna spelarna är bra, allt som kan missgynna bolagen är bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger MickeFlaxx :

Bra tips med att låsa celler. 

Jag förstår inte vad du menar med att jag ska använda huvudarket som en Excel-mall?

Jag kan tänka sig att göra arket/mallen offentlig så att alla kan använda den. Jag hatar nämligen giriga bettingbolag. Allt som kan gynna spelarna är bra, allt som kan missgynna bolagen är bra!

Jag förmodar att din fil heter Surebet.xlsx. Om du vill att kalkylarket alltid ska se likadant ut när du öppnar det kan du spara det som Surebet.xltm istället som en mall. Om du sen måste spara något så skapas det en ny fil där du kan göra dina ändringar.

Kan vara vettigt att göra det offentligt när du ändå har visat det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, säger Folke Rosvall :

Nja, om dom missgynnas alltför mycket så kanske dom lägger ner sin verksamhet. Jag antar att du vill ha kvar dom.

De lägger inte ner någon verksamhet för ett sketet excelark. Min poäng är att jag tycker att deras verksamhet inte tillför samhället ett skit. Den går bara ut på att ta pengar av människor. Om jag då kan ge några gamblers en lite edge mot dessa kackerlackor skulle jag bli glad.

T.ex. att ta alla bonusar som finns utan någon som helst risk? Hur mycket är alla bonusar värda? Gissningsvis strax under 20k kr per identitet?

3 timmar sedan, säger Lobo :

Jag förmodar att din fil heter Surebet.xlsx. Om du vill att kalkylarket alltid ska se likadant ut när du öppnar det kan du spara det som Surebet.xltm istället som en mall. Om du sen måste spara något så skapas det en ny fil där du kan göra dina ändringar.

Kan vara vettigt att göra det offentligt när du ändå har visat det.

Jag kollar på detta i helgen.

Förresten så fick jag en annan idé nu. :) Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...