Gå till innehåll

Poolspel med PF


Markus8000

Recommended Posts

Skulle tycka det vore grymt kul med lite lagtippande här på PF. Typ en kupong på stryket och en v75 och så snurrar man runt. Rimligt att sätta krav på en spik under 20 % på v75 och två under 30 % på stryket för potentialen.

 

Inte så bra på sånt här men om man är några stycken så tar man varsin lördag och lägger kupongen här i tråden innan, typ. Kul läsning och förhoppningsvis spännande för alla deltagande. Blir vi 4 st så har vi kul för typ 400 spänn per månad. Insats är öppet för diskussion men lägre blir segt.
 

Tycker det skulle vara kul att man hejar tillsammans. Går ju att köra Harry Boy respektive Pix om man bara vill delta.

 

Nån som tycker detta verkar kul och vill vara med?

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Den 2024-01-08 kl 11:06, säger Lobo :

Detta är egentligen en bra idé. Det finns ju numera att man kan spela tillsammans om någon vill knåpa ihop ett system och sen sälja andelarna här.

Tycker det skulle vara grymt roligt. Lär ju knappast ha högsta EV:t men en rolig grej att göra tillsammans för alla oss få som fortfarande är verksamma på forumet och så kanske dra nån riktig smäll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger minibiff :

Reducerar du via Reducering.se så lovar jag att vara med om vi blir ett gäng;)

Min första tanke var faktiskt på dig om du var sugen på att skriva ett system på stryktipset, och Markus på V75. Jag är redo att lägga 250 spänn både på hästar och stryktips till nu på lördag och även framöver, låt säga 10 veckor, men det måste vara reducerat och absolut max 10 andelar och med det anmäler jag mig och köper andelen härifrån.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...