Gyre Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 Du skrev det själv... Galet dåligt spel Att jaga en 9hög färg på ett parat bord i kungar.... Sant, och sättet jag gör det på också. Skyller på att jag var tiltad eller något. Citera
hnat Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Oartigt att fråga vad du nickar på FTP? Om det nu är där på NL400 du kommer logga flest händer så kommer vi nog brottas en del. Citera
Gyre Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 Oartigt att fråga vad du nickar på FTP? Om det nu är där på NL400 du kommer logga flest händer så kommer vi nog brottas en del. PM. Citera
dollymixture Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Det är en Dell Inspiron 9400... Ah, då är det precis samma dator som jag har. Tror min kostade runt 16 500 med väska också. Jag har dock inte lyckats spela åtta bord utan överlappning på den. Hör av dig om du lyckas! Citera
Gyre Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 Det är en Dell Inspiron 9400... Ah, då är det precis samma dator som jag har. Tror min kostade runt 16 500 med väska också. Jag har dock inte lyckats spela åtta bord utan överlappning på den. Hör av dig om du lyckas! Har en 20" LCD-skärm som jag kommer använda samtidigt. Blir ju bara 4 på själva laptopen då. Citera
Gyre Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Postad 7 November , 2006 Tilt!! Så jävla dålig timing på allt denna sessionen. Hade en grymt jobbig LAG på ett par av mina bord som är sjuk flyt och en satans timing hela tiden. Kom floppen KT7 och jag hade AQ på CR han mig stort och jag tvingas lägga, Kom den KT2 och jag hade 22, då check/foldade han varje jävla gång istället. Dessutom klonkade han två 60/40 lägen mot mig där vi fick in stackarna på floppen. Dö din jävel! Citera
Recommended Posts