Markoolio Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Då va gråten nära.. Hade suttit i 15 timmar första dagen och i 12 timmar andra.. Va juh tokfavorit innan turn. Men där kom turfaktorn som ändå finns. Men det skulle gärna kunna hänt i nån mindre obetydlig pott =) Citera
Markoolio Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Åkte på plats 653 tror jag av 5600.. Pengarna började på 560 och neråt. Nya friska tag nästa år =) Citera
Adapa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Pf.nu-grabbarna är inte att leka med! Grattis TF! Citera
hogge75 Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Då va gråten nära.. Hade suttit i 15 timmar första dagen och i 12 timmar andra.. Va juh tokfavorit innan turn. Men där kom turfaktorn som ändå finns. Men det skulle gärna kunna hänt i nån mindre obetydlig pott =) Fy Fan va surt att åka på det viset.... Citera
Markoolio Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 mm verkligen.. Men jag spelade handen rätt.. Citera
Adapa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Då va gråten nära.. Hade suttit i 15 timmar första dagen och i 12 timmar andra.. Va juh tokfavorit innan turn. Men där kom turfaktorn som ändå finns. Men det skulle gärna kunna hänt i nån mindre obetydlig pott =) Var glad att du inte spelade dåligt iaf. Det är sånt som tar på psyket efteråt... Citera
OzzzaJa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Då va gråten nära.. Hade suttit i 15 timmar första dagen och i 12 timmar andra.. Va juh tokfavorit innan turn. Men där kom turfaktorn som ändå finns. Men det skulle gärna kunna hänt i nån mindre obetydlig pott =) Fy Fan va surt att åka på det viset.... instämmer... man har ju åkt på nåt liknande i homegames men det är ju kanske inte riktigt samma sak... hehe gör du nån musik nu för tiden marko? Citera
Markoolio Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Nope, ingen musik.. Repeterar "Saturday night fever" musikalen kommer gå på Oscarsteatern Citera
toppace Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 HAtar att förlora.. Då är vi två! Vi kanske borde mötas i en loser match Citera
Markoolio Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Visst! Vinnaren bjuder på Bira Citera
toppace Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Visst! Vinnaren bjuder på Bira LOL, sure det är avdragsgillt! Citera
Markoolio Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Med lite tilltugg, ja! =)) Citera
OzzzaJa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Nope, ingen musik.. Repeterar "Saturday night fever" musikalen kommer gå på Oscarsteatern ok, får vi kanske höra om nån fjällresa och brutna könsorgan då? eller blev du så knäckt av kvällen förlust att det första du gör imorrron är att du säger upp dig? jag skulle nog förövrigt också plattsa ganska bra i eran dåliga-förlorare-match skulle ja tro Citera
LAB Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 HAtar att förlora.. Då är vi två! Vi kanske borde mötas i en loser match Tar en 10£ rematch h2h mot dig nu på b2b nätet om du vill Toppace Citera
toppace Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 HAtar att förlora.. Då är vi två! Vi kanske borde mötas i en loser match Tar en 10£ rematch h2h mot dig nu på b2b nätet om du vill Toppace Jag jobbar, annars när som helst! Pma mig! Citera
RayIV Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Grattis TF, såg inte vad som hände riktigt i och med att jag och tiltade bort mina besparingar på partys NL600 bord (var det 3 eller 30 inköp tumregeln förespråkade? ) men de luckades ju utan mitt massiva stöd verkar det som. paul tillys tabbe? ? Citera
fhaugen Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Grattis TF, såg inte vad som hände riktigt i och med att jag och tiltade bort mina besparingar på partys NL600 bord (var det 3 eller 30 inköp tumregeln förespråkade? ) men de luckades ju utan mitt massiva stöd verkar det som. paul tillys tabbe? ? Han lade sina marker i fickan när han skulle byta bord och blev således diskad från turneringen. Citera
Pettson00 Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Marko: Hur går det med Bestpoker då ? Mycket folk som spelar ? Citera
cheunce Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Grattis TF. Missa tyvär hea tävlingen pga att jag var bakis efter min svensexa Citera
TotalFarsa Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Grattis TF. Missa tyvär hea tävlingen pga att jag var bakis efter min svensexa Haha, då är du ursäktad! Grattis förresten! Svensexa borde ju indirekt betyda att det finns en tjej där ute som är sugen på att tillbringa en oöverskådlig mängd med tid tillsammans med dig, bra jobbat /TF - ska ändra quoten nu... Citera
Waggho Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Marko, spelade du för egna surt förvärvade slantar eller var du sponsrad/stejkad? (i wsop alltså) Citera
cheunce Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Grattis TF. Missa tyvär hea tävlingen pga att jag var bakis efter min svensexa Haha, då är du ursäktad! Grattis förresten! Svensexa borde ju indirekt betyda att det finns en tjej där ute som är sugen på att tillbringa en oöverskådlig mängd med tid tillsammans med dig, bra jobbat /TF - ska ändra quoten nu... Jo det finns faktiskt någon som verkar stå ut med mig. Men vi får se den 3:e septmberg om hon verkligen gör det Citera
TotalFarsa Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Haha, går säkert bra... Om du känner dig osäker får du göra henne på tjocken och se till att hennes fader får reda på det. Med lite tur blir det ju då ett shotgun-wedding, kanske ackomponjerat av banjomusik Btw, du missade en riktigt skön hand... Sitter på jobbet nu så jag tar det ur minnet. Min stack var på ca 6k, markos på ca 4k. Jag har 22 och marko Ax med bra kicker. Floppen kommer A55 och marko betar ut men inte tillräckligt för att jag ska folda. På turn har jag råflyt och en 2a dimper ner. Marko betar ut 250, om jag inte minns fel, som jag synar. River är ofarligt och jag slår om till ca 2500 som marko synar efter lite betänketid. Efter denna han hade jag ca 9k och marko 1k. Flyt? Javisst, men det ska man väl få ha ibland /TF Citera
OzzzaJa Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 "Jag mår inge bra nu.. Vafan hände? Hahaha"-Markoolio, efter HU-förlust mot undertecknad Citera
cheunce Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Haha, går säkert bra... Om du känner dig osäker får du göra henne på tjocken och se till att hennes fader får reda på det. Med lite tur blir det ju då ett shotgun-wedding, kanske ackomponjerat av banjomusik Btw, du missade en riktigt skön hand... Sitter på jobbet nu så jag tar det ur minnet. Min stack var på ca 6k, markos på ca 4k. Jag har 22 och marko Ax med bra kicker. Floppen kommer A55 och marko betar ut men inte tillräckligt för att jag ska folda. På turn har jag råflyt och en 2a dimper ner. Marko betar ut 250, om jag inte minns fel, som jag synar. River är ofarligt och jag slår om till ca 2500 som marko synar efter lite betänketid. Efter denna han hade jag ca 9k och marko 1k. Flyt? Javisst, men det ska man väl få ha ibland /TF Vad är det för fel på banjomusik? Eller du tycker det är fel att skrika som en gris? Tycker att Marko får skylla sig själv om han mes betar. Att få in 2:an är ju bara skills och tur är bra att ha. Edit: Har fö hört från säkra källor att Markos nästa skiva kommer att vara en dubbel CD med bara finsk banjomusik och TF ska gästspela och joddla i bakgrunden Citera
Recommended Posts