Thurre Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Ikväll smäller det! Bigslick maffian kommer till norrpan igen... Topp3 ikväll: 1.Thurre 2.Yingen 3.SweCyrus ...Sen tar vi med oss maskinen också... 40.Maskinen Ta med er öronpropparna för apan hänger med... //Babbelianen Citera
SweCyrus Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Titta nu är vi till och med 5stycken som kommer... Håll i hatten för ikväll blir det åka av i Norrköping Citera
TITAN1C Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Mycket snack och ingen verkstad Citera
TeddyKGB Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Det hände inte inte så mycket, plockade två av er ganska simpelt. Alldeles för lättlästa. Mycket snack, liten verkstad som sagt. Är det lika "bra" motstånd i linköping? Isåfall kommer vi gärna på besök. Citera
Thurre Postad 20 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2005 haha, tror jag gjorde årets bästa turnering Kom gärna förbi Linköping när ni vill...vi spelar alltid så bra //Kenny Citera
TeddyKGB Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Låter kanon, vi tittar nog förbi Citera
mabzor Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 haha, tror jag gjorde årets bästa turnering Kom gärna förbi Linköping när ni vill...vi spelar alltid så bra //Kenny Inte nog med turneringen. Inte för att jag vet hur det gick för dig men det gick antagligen inte bra eftersom du var på tilt på en sng också.. Rök väl först där eller något? Sen skulle du ju "trycka" en bira eller vad det var.. Kunde lika gära säga att du skulle "tilta" en bira kanske?? Citera
TeddyKGB Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 hehehihihoho =) Jag tror vi Norrköpingsbor fick HELA LINKÖPING att tilta i fredags! Titta på texten.. tom den är ju lite på tilt helt sne jue haha Citera
Thurre Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 haha, tror jag gjorde årets bästa turnering Kom gärna förbi Linköping när ni vill...vi spelar alltid så bra //Kenny Inte nog med turneringen. Inte för att jag vet hur det gick för dig men det gick antagligen inte bra eftersom du var på tilt på en sng också.. Rök väl först där eller något? Sen skulle du ju "trycka" en bira eller vad det var.. Kunde lika gära säga att du skulle "tilta" en bira kanske?? Haha, jo det stämmer att jag tiltade ur SnG:n wuätt fort Från början var det tänkt att jag skulle _sänka_ några bärs Men när jag vid 04 ragglade hemåt så insåg jag ganska snart att det hade sänkts alldeles för många Men trevligt hade jag under pokerspelandet iaf Citera
MerlinGsX Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Även om ingen Lkpg bo vann så var vi ialf 2 st vid finalbordet Citera
Recommended Posts