Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag har vunnit 9 raka på 300 nivån på stars 9 manna för nå´t år sedan, och 10 raka 100$ 10 manna på paradise för 2 år sedan. De senaste åren har jag ingen vidare statistik, men jag tror att jag varit i närheten av dessa siffror fler gånger, så det är verkligen ingen omöjlighet. Jag har också klarat av 10 raka utanför pengarna på 10 manna med 4 priser, vilket bör vara svårare att slå.

Låter som du menar 10 ITM i rad snarare än 10 förstaplatser i rad. För rimligen så är det jäkligt mycket lättare att hamna OTM 10 gånger i rad än att hamna på förstaplats 10 gånger i rad.

• Svars 130
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Ang att samla ihop 60-70 pers: Lycka till att samla ihop så många "kompisar" och få dem att spela utan att det ser misstänksamt ut för sitens admins.

Miljonbonusen är nog väääldigt svår att lyckas med, bara att vinna 7 i rad är toksvårt och det blir inte lättare av att blindsen börjar på 15/30 (30/60 och sedan 50/100....level 3 lixom).

Däremot är det redan 2 st som vunnit de mindre bonusarna, vinst 4-5 gånger krävs då. På de börjar blindsen med 5/10, 10/20, 15/30 osv.

Postad
Antal SNGs du måste spela för att vinna tre i rad om du har en vinststatistik på 15%:

1/(0.15^3)=296.

I det här fallet måste du enligt statistiken och sannolikheten spela 296 SNGs för att vinna tre i rad.

Fort, kan ingen ge aglo en mattebok genast!!!

Kan nån förklara vad jag gör för fel? :oops:

Jag tycker resultatet verkar ganska rimligt...

Postad

Fattar ju till och med jag att det är lättare att komma utanför pengarna 10 gånger än att vinna 10... jag överdrev lite. Det är vinster jag snackar om ja. Tror Gambler21 har haft 13 raka vinster en gång, men är inte 100 på det.

Postad
Antal SNGs du måste spela för att vinna tre i rad om du har en vinststatistik på 15%:

1/(0.15^3)=296.

I det här fallet måste du enligt statistiken och sannolikheten spela 296 SNGs för att vinna tre i rad.

Fort, kan ingen ge aglo en mattebok genast!!!

Kan nån förklara vad jag gör för fel? :oops:

Jag tycker resultatet verkar ganska rimligt...

ur correct my man :)

Postad
Fattar ju till och med jag att det är lättare att komma utanför pengarna 10 gånger än att vinna 10... jag överdrev lite. Det är vinster jag snackar om ja. Tror Gambler21 har haft 13 raka vinster en gång, men är inte 100 på det.

13 piskar ju mina fyra rätt rejält, men saken är ju ändå den att jag är en cashspelare och för folk som sitter och klämmer 25+ SnG om dagen så borde de få fem eller fler vinster på raken nån gång inom en överskådlig framtid. Tycker den på forumet som lyckas först ska få en t-shirt. ;)

Postad

Tom jag har lyckats vinna 5 irad på partys 10+1 och samtidigt 2 på en annan site. Vilket blir 7 irad även om det inte är på samma site.

Och jag är ingen vidare sng spelare. Spelar sällan men får nåt ryck emellanåt.

Så en bra spelare borde kunna med lite flyt kunna vinna 5 irad innom rimlig framtid om han spelar på dom lägre nivåerna.

Postad
Det är nu vi kan börja prata om att sajten tjänar på riggning..

Ja, men frågan är om det behövs. Enligt reglerna kan de (som jag tolkar det) stänga ner jackpoten/bonusen när som helst. Jag skulle kunna satsa halva av min patetiska BR på att ingen kommer vinna den där bonusen (inte $1.000.000 iaf).

Jag tippar på att de väntar tills nån vinner fem i rad, delar ut bonusen på $25.000, får en massa publicitet och stänger sen ner den.

Ganska smart PR-knep då jag antar att det här inte är det enda forumet som skriver om bonusen...

Postad
spelat 6 till nu: 2,1,5,3,2,1

kanske man ska öppna ett konto på noble o prova,

Nån som har erfarenhet kanske kan svara på hur motståndet är jämfört med tex, betsson,expekt

Lite skillnad på 2,1,5,3,2,1 och 1, 1, 1, 1, 1. Spelar det någon roll om det är världens lättaste motstånd när det är 20% i rake?

• 3 weeks later...
  • 1 month later...