Rille Postad 7 Januari , 2006 Rapport Share Postad 7 Januari , 2006 Gah, jag försov mig.. Försova sig på en turnering som börjar 1330. Det är illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J4nus Postad 7 Januari , 2006 Rapport Share Postad 7 Januari , 2006 Otroligt fin lokal med trevligt folk! Där kommer man spendera en hel tid, då dom öppnar på riktigt. Turneringen gick dock inge vidare, åkte som shortstack strax efter maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J4nus Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Ny turnering på gång Söndagen den 29 Januari kl. 14:00 Plats: Mat & Prat i Shopping, Luleå Nedräkning Turneringen kommer vara 1000:- freezeout. 5.000 i startmarker och 30 min. blinds Startavgift 150:- Mat: Lasange + måltidsdryck + kaffe ingår! Max 48 spelare, så skynda att anmäla er. http://www.rounders.se/turnering/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nahoj83 Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Finns det något annat home-game lr tourney spel där insatsen ligger närmare 500 lr nåt. Letar efter cash games oxå.. Mvh johan (porsön) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Finns det något annat home-game lr tourney spel där insatsen ligger närmare 500 lr nåt. Letar efter cash games oxå..Mvh johan (porsön) Annars kan du nog gå dit när några åkt ur turneringen. Förra gången var det cashgame 5/10 och 10/20. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gladiator Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 För bra anordnad poker i Luleå gäller http://www.checkraise.se och Luleå Spelsällskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Assasin666 Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Om nu någon är intresserad ? Jag bor på Örnäset och har i så fall turneringen i min lägenhet. Om jag får minst 10 intresserade sätter jag upp en. Så får vi se vad ni tycker. MvH Nicklas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 jag e på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts