Elvis Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Under semestern hade jag vägarna förbi Uddevalla, en gudsförgäten liten stad på västkusten (hoppas ingen tar illa upp ). Nåväl, jag behövde en kortlek och gick runt i centrala Uddevalla och letade. Jag hittade en Bokia rätt centralt och gick in och frågade. En bokhandel brukar väl i alla fall ha Öbergs, tänkte jag, även om det var en rätt liten bokhandel. Jag frågade i kassan: "Säljer ni kortlekar?" Söta kassörskan: "Javisst, gå bort till pokerhyllan där borta!" "Pokerhyllan"? Jag blev väldigt förvånad när hon sa det. Ännu mer förvånad blev jag när jag såg vad som väntade. Det fanns ett tiotal olika pokerböcker och säkert sju-åtta olika sorters kortlekar, i olika storlekar och både i papper och plast. Helt otroligt!!! När pokerboomen har nått Bokia i Uddevalla, ja då har den verkligen nått ut. * Lite RP - QoS * Citera
pokergkN Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Ja uddevalla är en trevlig stad Citera
Loveless Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Jösses. Lite skillnad mot för 1½ år sedan då jag frågade efter pokerböcker i en normalstor bokhandel och fick tillslängd nåt om "101 kortspel för regniga sommrar" Citera
Recommended Posts