Gå till innehåll

SAJT: Poker.com


hhenke

Recommended Posts

Jag använder också Firefox och mitt på sajten finns det två stora loggor med tillhörande affelänkar till Party och Pacific.

hehe, skumt det här. Kan du lägga upp en screenshot så jag får se för jag har då inga såna länkar.

 

Inte jag heller, varken med explorer eller räven :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Detta ÄR en guldgruva... Satte in 100$ för att jag hört att det skulle vara mkt Fi där och jojo.. har gjort mig en rejäl hacka på deras GUARANTEES.. vad säger ni om 1K guarantee med typ 40 spelare $10/$1 buy-in... ojojoj.. rekomenderas... pengarna cashas ut direkt via NETeller Insta Cash... plockade ut 7000$ häromdagen och fick degen direkt. sparade dock 2K på kontot för att robba mer fiskar med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jag håller helt med om att poker.com VAR en guldgruva. Har aldrig tidigare varit med om att dra in en ansenlig månadslön på en och samma dag, men på sistone har spelet blivit tightare. Till exempel så resulterar ett 3*BB-raise i mitt-position att man endast plockar upp mörkarna, även om man har en lite loose table-image. (på ett NL $ 0,50/1-bord).

 

Dessutom är den låga spelartrafiken ett stort problem, och de senaste dagarna har servrarna varit instabila.

 

/armis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Fan va diggar denna sidan.

 

Jag gillar den, motståndet e ganska dåligt, eller så är jag väldigt bra.

Olika funktioner man inte serpå andra ställen.

typ smileysarna kan sätta vem som hälst på tilt,

Sen, att bara visa det ena kortet är grymt kul åxo.

 

Fick $50 har nu över $230 och det på mindre än en vecka.

Det kanske inte vekar märkvärdigt för en high stakes spelare, men akta er jag kommer dit åxo :twisted:

 

4 i betyg på en 5gradig skla får poker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...