Gå till innehåll

SAJT: Betfred.com


freddola

Recommended Posts

Satan också!

Har precis reggat mig där nu för att clera bonusen och tyvärr så valde jag SEK...

Varför kunde jag inte läsa här först som jag brukar klantarsel...

Jaja får tjata lite på supporten när jag ska casha ut...

eftersom det går inte att ta ut till kontot eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså hur sjukt tight är inte nätverket. Det är typ runt 20% PPF och när man C-betar lägger sig alla tvärt..

Ingen annanstans har jag sätt att alla lägger sig om siste gubben betar minibet på rivern när alla checkat till honom... och om nån rerejsar pre så är det nästan garanterat AA. J

Aja skön bonus är det iaf och mycket hand per hour...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hadde gjort insättning med e-kort vilket dom inte kunde betala tillbaka till. Att föra över till neteller gick inte eftersom kontot var i SEK.

 

Dom gjorde en banköverföring istället vilket gick smidigt, men jag orkade inte vänta 3-5 dagar så betalade 340kr för en "urgent banktransfer" så hadde pengarna inom 24H.

 

Bonusen tror jag ska gäla fortfarande.

 

FÖrstår inte varför alla tycker det är så tight spel, har mest mött på riktigt löst tomte spel, men väljer bord utan bonushorande svenskar :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att det löste sig med banköverföringen för dig Jimmy, jag får också satsa på det..

Skickade du in kopia på ditt pass och hela det här köret?

Eller gick det att ta ut ändå....

Btw får undvika svenskarna då :P idag ooch igår har jag faktiskt hittat lite lösare bord...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är supporten bra men ganska tröttsamt att skicka in kopior på körkort och grejer om man inte har tillgång till kopiator eller fax. Mina polare behövde däremot inte skicka in några saker alls utan bara casha ut alla dollars direkt på kontot. Konstigt! Efter en veckas ringande och faxande och mailande fram och tillbaks så har dom spärrat upp mitt konto igen, tror jag...

 

I alla fall så måste jag rekommendera siten pga skön klient, bra CG och en kanonbonus just nu som man egentligen inte får missa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar sidan starkt, men det kanske för att jag fått en kanonstart där. Satte in 140 kr för 3 dagar sen. I förgår körde jag NL20. Lämnade bordet med 5,5 inköp efter 2 timmars spel. Inatt körde jag en $10 turnering med $5000 garanti. Vann den och fick $1350. Spelade 30 min imorse. Ett 0.25/50 som jag lämnar med $70. Ett 0.5/1 som jag lämnade med $170. Så nu har jag cirka 12000kr där.

 

En sak som dock sänker sidans betyg i mina ögon iaf är att när man är all in i CG så visas inte spelarnas kort, vilket gör en än mer nervös ifall man har bästa handen eller inte. Dock så vissas korten när man kör turnering. Någon som kanske vet varför det är så?

 

 

Är samma sak på dem flesta sidor att i CG så visas inte spelarnas kort föräns efter river. Standard i branchen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man skapar konto för första gången hos BetFred, ska man ange "SEK" som valuta eller ska man köra dollar? Har det någon betydelse? Jag tänker på om det är några avgifter när man använder Neteller som insättningsmetod.

 

Tacksam för svar!

 

 

Dollar, det är viktigt!

 

Tänk också på att när man ändrar land till sverige så ändras valutan till SEK automatiskt , så ändra land först, sen valutan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som kan apporixmera hur långt tid det skulle ta att cleara bonusen om man lirar 4 bord samtidigt på $0.25/$0.5?

 

Lite överslagsräkning ger:

 

2500[Ronkerade händer]/(60[Händer/timme och bord]*4[bord]) = 10,42h.

2500[Ronkerade händer]/(50[Händer/timme och bord]*4[bord]) = 12,5h.

2500[Ronkerade händer]/(40[Händer/timme och bord]*4[bord]) = 15,63h.

 

osv...

 

Hur många händer du klara av per timme och bord beror helt på om du kör fullring eller SH. Eftersom alla händer som går till flop räknas så kanske rakade händer är 90%(?) av alla händer du spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

har spelat deras bonus nu och skulle ta ut pengarna till mitt creditkort, men istället för pengar så fick jag det här mailet:

 

Dear Mr willie10

 

 We are unable to process your withdrawal as your card issuer does not accept refunds. This means we will need to send your funds via an alternative method such as a bank transfer or Neteller.

 

 Because we will be returning the funds via a method other than your card, we will need you to provide further identification.

 

Please could you fax, email or post the following:

 

 

A copy of your passport or other photographic ID

 

A copy of the front and back of your debit/credit card

 

A recent utility bill in your name and address

 

 Please could you also sign and return a copy of the attached Deposit Authorisation Form for the $150 deposit already made from your card into your Betfred account.

 

 

Fax - 00 44 1925 285 080

 

Email - [ mailto:accounts@betfred.com ]accounts@betfred.com

 

Post - Betfred, Spectrum Arena, Benson Road, Birchwood, Warrington, WA3 7PQ

 

 Once we have received this information we will process your withdrawal via your chosen method. Please see our website for all options.

 

 Should you require any further assistance please do not hesitate to contact us.

 

 

Kind Regards

 

Peter Butler

 

Customer Services Manager

 

 

Är det vanligt att man måste göra så här, och vad är det dom vill att jag ska göra?

 

recent utility bill vad är det för nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dear Thomas

 

You should have just received an email from us telling you about your bonus. Well it just got better!

 

Fred has just come into the office and told us not to bother with all the match bonus malarkey, so we have put the bonus dollars ($100) straight into your account!

 

Hmm...synd bara att man inte kan logga in... :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har laddat in 100$ på kontot som man får efterhand man spelar.

Mao behöver man inte sätta in några pengar. 500 Betfredpoints ger 10$.

 

Men en finfin reload. :)

 

Betfred Poker – Fred’s fantastic reload bonus

Wouldn’t you like to play at a poker site where you will actually earn a reload bonus long before your PC needs upgrading?

 

Isn’t it about time you could play poker and earn your bonus whether you play at cash tables, Sit‘n’Go’s or Multi Table Tournaments?

 

Well now you can!

 

I’m not known as the Bonus King for nothing you know! At Betfred Poker I’ll give you a 100% match bonus on your promotional reload deposit*, all the way up to $500.

 

“But how do I earn it”, I hear you ask?

 

It’s simple. I’ll give you points for every raked hand that takes place when you are at the table. That means….YOU ONLY HAVE TO BE AT THE TABLE. If a hand is raked, you earn points regardless of whether you contribute to the pot!

 

Not only that, but I’ll give you points towards your bonus every time you spend $1 in tournament fees.

 

Now you’re probably thinking “What about if I play in tournaments and cash tables?”

 

Well don’t worry! Play cash tables and get points for rake, play tournaments and pick up further points for your fees. You can mix and match your play as much as you like and you’ll just keep on earning points!

 

Every time you reach 500 points we’ll release $10 of your bonus, so you don’t need to wait forever just to get one big payment. If you keep playing, you can keep earning!

 

Now you know how many points you need, here’s a simple guide to let you see how you earn them.

 

“I only play cash games” - Depending on the level of rake taken in a hand at your table, you will pick up the following points towards your bonus:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...