Gå till innehåll

SAJT: Betfred.com


freddola

Recommended Posts

  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ahh vad gott! Bonusen är klar 8-)

 

Hade som sagt ~500 points till att klara av, men hade slaskat bort 230 av dem 250 dollarna. Satte mig för 4 timmar sen med 20$ för att se hur det skulle gå och titta på fan.. nu sitter man med 140$ på ett bord och 180$ på ett annat $NL50

Och 250$ sköna bounsdollars trillade just in på kontot.

 

Tog cirka 5 min för "Hilda" på live-supporten att sätta in dem, skitgo tjej! Slår vad om att hon är en sån fin blond kontorstjej man ser i filmer med ett fint vitt leende...grrr :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog cirka 5 min för "Hilda" på live-supporten att sätta in dem, skitgo tjej! Slår vad om att hon är en sån fin blond kontorstjej man ser i filmer med ett fint vitt leende...grrr :P

 

Taskigt att de två gånger man pratat med live-supporten på Betfred fått prata med två tråkigt trötta "män" vid namn Das och Alex (tror jag).

Den förstnämnde svarade inte ens på mina frågor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog cirka 5 min för "Hilda" på live-supporten att sätta in dem, skitgo tjej! Slår vad om att hon är en sån fin blond kontorstjej man ser i filmer med ett fint vitt leende...grrr :P

 

Taskigt att de två gånger man pratat med live-supporten på Betfred fått prata med två tråkigt trötta "män" vid namn Das och Alex (tror jag).

Den förstnämnde svarade inte ens på mina frågor...

 

Tycker de flesta är rätt trevliga faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkade finfint att plocka ut pengarna till VISA-kortet

 

Arsenal din gamle räv. Du skulle ju sno några € från mig på HeyPoker, hur blev det med det? :lol:

 

Hur många dagar tog uttaget till Visat på Betfred?

Jag cashade ut bonusen i Söndags, men fick ingen som helst bekräftelse när jag tryckte på Withdraw, inge mail heller. Däremot verkar jag ju inte ha ett öre kvar på kontot och det är väl positivt, eller? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkade finfint att plocka ut pengarna till VISA-kortet

 

Arsenal din gamle räv. Du skulle ju sno några € från mig på HeyPoker, hur blev det med det? :lol:

 

Hur många dagar tog uttaget till Visat på Betfred?

Jag cashade ut bonusen i Söndags, men fick ingen som helst bekräftelse när jag tryckte på Withdraw, inge mail heller. Däremot verkar jag ju inte ha ett öre kvar på kontot och det är väl positivt, eller? :?

 

Var samma för mig, fick mina pengar efter typ 4-5 dagar så du behöver inte vara orolig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har koll på aktiviteten på PLO 0.25/0.50-borden?

 

Jag laddade ner klienten men det var helt tomt på borden. Kanske mer folk kvällstid?

 

Är det mest britter som spelar här?

 

ser just nu två st PLO 50 och 20 som är fulla :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Är det någon fler än mig som haft problem på sista tiden med "time out". Jag har varit inblandad i flera potter där min hand blivit autofoldad utan att jag fått möjlighet att agera. Om någon haft liknande erfarenheter kan ni väl skriva en rad.

Börjar fundera på om det är något knas med min internetuppkoppling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAr spelat på betfred några dagar nu, och jag stör mig enormt på att jag dels inte kan se hur mycekt tid jag har på mig att agera, och dels på att det inte kommer upp något varningsmeddelande när man har lite tid. JAg har lyckats folda ett par riktiga monster pga detta :/ Någon som vet om det går att ändra så att man ser tiden/får varningsmeddelanden? Eller är det bara för mig det är så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Registrerade mig nyss på Betfred. Eftersom dom ingår i iPoker-nätverket trodde jag att det skulle vara mycket trafik. Men aj vad jag bedrog mig! Just nu finns ett NL200 och ett NL400 bord med folk vid. Är det alltid så här illa?

Hittar ca 15 NL200 bord nu. Iof bara 6-manna. 3 bord NL400 6-manna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar sidan starkt, men det kanske för att jag fått en kanonstart där. Satte in 140 kr för 3 dagar sen. I förgår körde jag NL20. Lämnade bordet med 5,5 inköp efter 2 timmars spel. Inatt körde jag en $10 turnering med $5000 garanti. Vann den och fick $1350. Spelade 30 min imorse. Ett 0.25/50 som jag lämnar med $70. Ett 0.5/1 som jag lämnade med $170. Så nu har jag cirka 12000kr där.

 

En sak som dock sänker sidans betyg i mina ögon iaf är att när man är all in i CG så visas inte spelarnas kort, vilket gör en än mer nervös ifall man har bästa handen eller inte. Dock så vissas korten när man kör turnering. Någon som kanske vet varför det är så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill höja ett litet varningens finger till er som tänkt göra ett konto hos betfred. Se till att ni INTE väljer SEK som valuta utan välj $

Jag valde SEK och har fått sitta och snacka med supporten ett antal timmar nu för att få min utbetalning fixad. Dom kunde inte sätta in pengar på mitt neteller eftersom valutan inte stämde överens.

Nu fick jag göra ett nytt konto och imorgon för dom över alla pengarna dit sen kan jag föra över dom till neteller.

 

Annars en bra sida, klonkat 3 turneringsvinster på en vecka och ökat mig från 140kr till 22000kr :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...