Benganiolo Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Ahh vad gott! Bonusen är klar Hade som sagt ~500 points till att klara av, men hade slaskat bort 230 av dem 250 dollarna. Satte mig för 4 timmar sen med 20$ för att se hur det skulle gå och titta på fan.. nu sitter man med 140$ på ett bord och 180$ på ett annat $NL50 Och 250$ sköna bounsdollars trillade just in på kontot. Tog cirka 5 min för "Hilda" på live-supporten att sätta in dem, skitgo tjej! Slår vad om att hon är en sån fin blond kontorstjej man ser i filmer med ett fint vitt leende...grrr Citera
Boxman Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Om pokersiten jag spelade på hade grymma spelare på 0.05/0.1NL skulle jag verkligen inte spela där. Citera
Benganiolo Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 plockade ut bonus + vinst till mitt visa i söndags natt. Någon som vet hur länge det tar innan dem är inne? Citera
K-Not Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Tog cirka 5 min för "Hilda" på live-supporten att sätta in dem, skitgo tjej! Slår vad om att hon är en sån fin blond kontorstjej man ser i filmer med ett fint vitt leende...grrr Taskigt att de två gånger man pratat med live-supporten på Betfred fått prata med två tråkigt trötta "män" vid namn Das och Alex (tror jag). Den förstnämnde svarade inte ens på mina frågor... Citera
Skadast Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Tog cirka 5 min för "Hilda" på live-supporten att sätta in dem, skitgo tjej! Slår vad om att hon är en sån fin blond kontorstjej man ser i filmer med ett fint vitt leende...grrr Taskigt att de två gånger man pratat med live-supporten på Betfred fått prata med två tråkigt trötta "män" vid namn Das och Alex (tror jag). Den förstnämnde svarade inte ens på mina frågor... Tycker de flesta är rätt trevliga faktiskt. Citera
Skadast Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Någon som vet vad man kommer att kunna använda sina Betfred Points till i framtiden? Supporten säger bara att de kommer att kunna användas inom en snar framtid. Citera
Stoffe Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Kan man ta ut till Mastercard eller VISA på BetFred? Är det nån kostnad för uttag till bankkonto? Citera
mow Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 undrar också hur det är med med cashout Citera
arsenalrulez Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Funkade finfint att plocka ut pengarna till VISA-kortet Citera
Skadast Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Funkade finfint att plocka ut pengarna till VISA-kortet Arsenal din gamle räv. Du skulle ju sno några € från mig på HeyPoker, hur blev det med det? Hur många dagar tog uttaget till Visat på Betfred? Jag cashade ut bonusen i Söndags, men fick ingen som helst bekräftelse när jag tryckte på Withdraw, inge mail heller. Däremot verkar jag ju inte ha ett öre kvar på kontot och det är väl positivt, eller? Citera
EL_FishkO Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Funkade finfint att plocka ut pengarna till VISA-kortet Arsenal din gamle räv. Du skulle ju sno några € från mig på HeyPoker, hur blev det med det? Hur många dagar tog uttaget till Visat på Betfred? Jag cashade ut bonusen i Söndags, men fick ingen som helst bekräftelse när jag tryckte på Withdraw, inge mail heller. Däremot verkar jag ju inte ha ett öre kvar på kontot och det är väl positivt, eller? Var samma för mig, fick mina pengar efter typ 4-5 dagar så du behöver inte vara orolig Citera
mow Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Kan man ta ut pengar med neteller eller direkt till bankkontot? hittar bara att man kan ta ut med mastercard Citera
JimmyFlöjt Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Någon som har koll på aktiviteten på PLO 0.25/0.50-borden? Jag laddade ner klienten men det var helt tomt på borden. Kanske mer folk kvällstid? Är det mest britter som spelar här? Citera
mow Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Någon som har koll på aktiviteten på PLO 0.25/0.50-borden? Jag laddade ner klienten men det var helt tomt på borden. Kanske mer folk kvällstid? Är det mest britter som spelar här? ser just nu två st PLO 50 och 20 som är fulla Citera
Beis Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Hej! Är det någon fler än mig som haft problem på sista tiden med "time out". Jag har varit inblandad i flera potter där min hand blivit autofoldad utan att jag fått möjlighet att agera. Om någon haft liknande erfarenheter kan ni väl skriva en rad. Börjar fundera på om det är något knas med min internetuppkoppling. Citera
Bubbla Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Är det jag som är korkad eller finns det inte 4-färgslek? Antar att det inte fungerar med PokerTracker? Citera
LAB Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Kommer inte in i cashier, vart likadant hela dan.. nån med samma bekymmer? Edit: no problemos som vanligt fixa hilda allt Citera
Rob Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Och är det möjligt att de har så stora bamsingar till bord att man bara kan köra 2st utan överlappning på 1600*1200? Det verkar ju helt sjukt, och inte har någon miniview? Eller är det bara jag som missat den? Citera
iamivar Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 HAr spelat på betfred några dagar nu, och jag stör mig enormt på att jag dels inte kan se hur mycekt tid jag har på mig att agera, och dels på att det inte kommer upp något varningsmeddelande när man har lite tid. JAg har lyckats folda ett par riktiga monster pga detta Någon som vet om det går att ändra så att man ser tiden/får varningsmeddelanden? Eller är det bara för mig det är så? Citera
Agent Cooper Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Registrerade mig nyss på Betfred. Eftersom dom ingår i iPoker-nätverket trodde jag att det skulle vara mycket trafik. Men aj vad jag bedrog mig! Just nu finns ett NL200 och ett NL400 bord med folk vid. Är det alltid så här illa? Citera
Bubbla Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Registrerade mig nyss på Betfred. Eftersom dom ingår i iPoker-nätverket trodde jag att det skulle vara mycket trafik. Men aj vad jag bedrog mig! Just nu finns ett NL200 och ett NL400 bord med folk vid. Är det alltid så här illa? Hittar ca 15 NL200 bord nu. Iof bara 6-manna. 3 bord NL400 6-manna. Citera
Agent Cooper Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Sorry, glömde att skriva att jag menade 10-manna. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 Gillar sidan starkt, men det kanske för att jag fått en kanonstart där. Satte in 140 kr för 3 dagar sen. I förgår körde jag NL20. Lämnade bordet med 5,5 inköp efter 2 timmars spel. Inatt körde jag en $10 turnering med $5000 garanti. Vann den och fick $1350. Spelade 30 min imorse. Ett 0.25/50 som jag lämnar med $70. Ett 0.5/1 som jag lämnade med $170. Så nu har jag cirka 12000kr där. En sak som dock sänker sidans betyg i mina ögon iaf är att när man är all in i CG så visas inte spelarnas kort, vilket gör en än mer nervös ifall man har bästa handen eller inte. Dock så vissas korten när man kör turnering. Någon som kanske vet varför det är så? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Vill höja ett litet varningens finger till er som tänkt göra ett konto hos betfred. Se till att ni INTE väljer SEK som valuta utan välj $ Jag valde SEK och har fått sitta och snacka med supporten ett antal timmar nu för att få min utbetalning fixad. Dom kunde inte sätta in pengar på mitt neteller eftersom valutan inte stämde överens. Nu fick jag göra ett nytt konto och imorgon för dom över alla pengarna dit sen kan jag föra över dom till neteller. Annars en bra sida, klonkat 3 turneringsvinster på en vecka och ökat mig från 140kr till 22000kr Citera
Recommended Posts