mannen Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Hej Köpte mig en ferrari 3400 idag. Den har en 15 tums skärm med 1050x1400 upplösning eller nått liknande Jag använder mig utav den upplösning som är optimal för skärmen. Mitt problem är att viss grafik blir helt sjukt konstig. Kolla på bilderna så får ni se. Vad ska jag göra för att fixa detta? Är det normalt? Har senaste drivisarna til graffet. http://download.kudos.se/vadfan.gif http://download.kudos.se/heltsjukt.gif menyn i pokerforum.nu är ju cp...dock blir inte alla program eller sidor så här utan hitills är det dessa två men jag har dock inte använt datorn så mycket. Update: fixade bilderna mindre * Lite RP - QoS * Citera
TANDEMCYKELN Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Vän, Kan det vara textstorleken som du ändrat? Edit: Du måste ha ändrat textstorleken i Windows. Ändra till normal, så ska det bli bra igen. Om du tycker att texten är för liten i normal font, så är det dags att skaffa glasögon. Citera
mannen Postad 5 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2005 har inte ändrat någåt sådant tyvärr... är på default Om det är egenskaper för bildskärm>utseende>Teckenstorlek så är den på normal även internet explorer är på mellan sjukt skumt är det asså Citera
Fernet Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 ...Hmmm... DPI... Ändra... Vet inte hur... Läste om det på 2+2... Kommer inte ihåg exakt... Nåväl, DPI var i alla fall problemet, förekommer på en del laptops visst. Har för mig att det var att välja mellan pest eller kolera. Om du lyckas ändra DPI-inställningarna så att innehållet fyller ramen till kanterna så var det nog nåt annat som vart fel... ja ja..GL Citera
mannen Postad 5 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2005 ...Hmmm... DPI... Ändra... Vet inte hur... Läste om det på 2+2... Kommer inte ihåg exakt... Nåväl, DPI var i alla fall problemet, förekommer på en del laptops visst. Har för mig att det var att välja mellan pest eller kolera. Om du lyckas ändra DPI-inställningarna så att innehållet fyller ramen till kanterna så var det nog nåt annat som vart fel... ja ja..GL Jajjamen det va det som va fel Fan vad mycket bättre det blev nu....slapp dom där satans stora bokstäverna nu också. Ytterst tacksam för hjälpen Citera
BrutalFalukorv Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Vad ändra du, och hur gör man det? Citera
K4lle Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Vad ändra du, och hur gör man det? Precis, give us some svar! har precis ändrat till max upplösning (som jag inte haft någon gång) och upptäckte att grafiken är "plottrig" Citera
kydyl Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Vad ändra du, och hur gör man det? Precis, give us some svar! har precis ändrat till max upplösning (som jag inte haft någon gång) och upptäckte att grafiken är "plottrig" Han ändrade ju DPI inställningen. Det framgår ju i tråden högerklicka på skrivbordet, välj egesnkaper, välj inställningar, välj avancerat, på fliken allmänt finns DPI inställningen. Citera
K4lle Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Vad ändra du, och hur gör man det? Precis, give us some svar! har precis ändrat till max upplösning (som jag inte haft någon gång) och upptäckte att grafiken är "plottrig" Han ändrade ju DPI inställningen. Det framgår ju i tråden högerklicka på skrivbordet, välj egesnkaper, välj inställningar, välj avancerat, på fliken allmänt finns DPI inställningen. Tack så mycket! Var han gjorde det för någonstans framgick inte Citera
BrutalFalukorv Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Vad har mitt skrivbord med det här att göra? Citera
Recommended Posts