Gå till innehåll

Sactodian testar BB-regeln i SH FL


Sactodian

Recommended Posts

Hej, tänkte skriva en dagbok. Den handlar om 10 dollar bonus som jag fick på Empire.

 

Jag har nu spelat 300 raked hands med de 10 dollar jag fick, vilket var kravet för att kunna casha ut pengarna. Så nu kan jag göra vad jag vill med dem och bestämde mig för att gambla lite. Den här dagboken är helt skild från mitt övriga spel, utan är endast ett experiment. Jag skall bara spela shorthanded FL med den.

 

Mina regler för spelet är:

 

1. spela på en nivå där jag har minst 20 BB.

2. spela på flera bord så fort jag har minst 10 BB för varje bord (max 3 st).

3. Alltid gå upp om krav 1. är uppfyllt.

 

Nu har jag $47.25. Kommer alltså spela 3 st 1/2 SH bord tills jag får ihop $80 och då flytta upp till 2/4 (el. 3/6 direkt eftersom Partynätverket inte har SH för 2/4).

 

Reser bort nu ett tag så jag kanske inte kommer posta här närmsta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vem säger att han ska hamna i en loosingstreak direkt, han kanske vinner. Lycka till

 

Han har inte ens 25BB på 1/2, det behövs knappast någon losingstreak för att förlora det på SH kan jag lova. Losinstreak är -150BB+, -25BB är otur på två händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gyre hade ratt... jag fick tvapar och triss knackta mot stegar i tva-tre hander, sen var jag ganska gul. Men ratt kul experiment. Jag tror jag skall halla mig till sakrare BB-krav i framtiden... Om jag far samma smasummor igen pa nagot konto kommer experimentet tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...