bzkt Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Ok, jag måste erkänna en sak. Jag har begått ett fatalt misstag. Hur suttit och mejlat fram och tillbaks nu säkert 5-6 gånger till supporten. Dessvärre har jag "brevväxlat" med 24poker och inte 24hpoker Hahahahahahahaha, förlåt Citera
QoS Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Dessvärre har jag "brevväxlat" med 24poker och inte 24hpoker OMFG, det här är ju hysteriskt kul! Du får berätta hur det går! - QoS Citera
Emilio Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 De är rätt snikna på 24h. För några veckor sen, när de gick ner stup i kvarten, registrerade jag mig för en MTT för €10 (+0? +1? whatever). Någon minut innan turneringen skulle starta fick man meddelandet att servrarna skulle rebootas, och att det skulle dröja 15 minuter. Alla turneringar som skulle påbörjats under perioden ställdes in, och man fick tillbaka pengarna. Nåja, en del iaf. €9,70 eller något sånt. De övriga pengarna försvann "according to our rules" till 24h istället. 30 c är inte mycket att tjafsa om, så det orkade jag inte heller. Men bara principen att sno pengar innan ens en enda hand har spelats gör att jag inte kör speciellt mycket hos dom längre. Aa men fyfan.. Det där låter som riktigt jävla sunkig policy.. Pajar de en turnering för kunden ska han minst ha tillbaka inköpet och ett förlåt. Få tillbaka mindre, (hur lite det än är) är fanimej helt åt helvete.. Citera
Se7en Postad 3 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Dessvärre har jag "brevväxlat" med 24poker och inte 24hpoker OMFG, det här är ju hysteriskt kul! Du får berätta hur det går! - QoS De avslutar sitt mejl när de har kommit underfund med att jag har brevväxlat med fel support med: "...However, we would be happy to host you in our poker rooms" (+ en bonuslänk) Ja tacka fan för det när jag "avslöjar" att jag spederat €10k.. Citera
Se7en Postad 4 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Idag kom ett svar från 24h "Hi, Please accept our apologies for the inconvenience caused by the server crash and delay in compensation decision. You have been compensated with another 80EUR, which has been transferred to your account. Please accept 500VIP as a small morale compensation for the inconvenience. Best Regards, Customer Support Service 24hPoker" Jag är nöjd och glad över deras beslut och skickade även det som svar till dem. Avslutat kapitel. Citera
Papa Kubo Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Där ser du. Ta något avslappnande nästa gång du ska spela en slaskturnering. Citera
Se7en Postad 4 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Där ser du. Ta något avslappnande nästa gång du ska spela en slaskturnering. Ja jag erkänner att jag är lite skamsen över svordomarna jag först öste ur mig. Men jag trodde det var helt kört att få tillbaka pengarna.. Citera
Papa Kubo Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Ja, så länge som man skriver till en annan sajts support kan det nog vara lite svårt. Citera
rictur Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Jag och mina arbetskollegor skämtar alltid vem som kan vara "störst", dvs ge med sig i vissa känsliga lägen, och vara stor och ödmjuk helt enkelt. Det här var ta mig 17 det största jag sett i pokerväg. All heder till 24h som tar hand om de sina. STORT! Citera
Machista Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Måste vara Årets tråd. Tack Se7en för alla skratt. Citera
ades_va Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Det hade varit ännu roligare om 24poker(notera, inte 24h) hade gett dig €80 för att få tyst på dig Citera
emilio_barzini Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Haha ja detta va rätt rolig läsning Skönt att det löste sig tillslut för dig! Jag hade reagerat likadant! Bra jobbat 24hpoker!! Citera
Se7en Postad 9 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2005 "Dear Player, Please write us in English, so we can understand how we can help you. Kind regards 24poker Support Center" och jag som trodde de hade svensk support.. redan här kan man juh se att jag mejlat fel support... Citera
busen Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 "Dear Player, Please write us in English, so we can understand how we can help you. Kind regards 24poker Support Center" och jag som trodde de hade svensk support.. redan här kan man juh se att jag mejlat fel support... Heh! sjukt att ingen märkte det Citera
Dunska Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Se7en om du inte har fått dina pengar tillbaka så borde du kontakta support. jag spelar på visiongame, samma nätverk osv. jag kanske har varit med i 100 turneringar 10-15 har gått åt helvete. men vill du ha dina pengar tillbaka kontakta support, det är det bästa sättet Citera
Machista Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Se7en om du inte har fått dina pengar tillbaka så borde du kontakta support. jag spelar på visiongame, samma nätverk osv. jag kanske har varit med i 100 turneringar 10-15 har gått åt helvete. men vill du ha dina pengar tillbaka kontakta support, det är det bästa sättet Det där om att läsa hela tråden... Citera
Recommended Posts